آخرین اخبار
آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
شهردار کرج گفت: با آزادسازی ۳ کیلومتر از مسیر بزرگراه شمالی (شهید سپهبد قاسم سلیمانی) در روزهای اخیر، ۹۵ درصد اراضی ‌مسیر بزرگراه آزادسازی شد.

مهرداد کیانی با بیان اینکه بیش از ۹ سال بود که آزاد‌سازی اراضی واقع در طرح بزرگراه شمالی کرج، با مشکلاتی مواجه شده بود‌ که با رفع این مشکلات اکنون ۹۵ درصد از اراضی واقع در این طرح آزادسازی شده است، اظهار داشت: ‌این سه کیلومتر مساحتی معادل 6 هکتار از اراضی واقع در مسیر را تشکیل داده و شامل ۵ درصد از معارضین کل پروژه است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این ۹۰ درصد از اراضی دارای معارض پروژه آزادسازی شده بود، افزود: ‌با افزوده شدن ۵ درصد دیگر هم اکنون ۹۵ درصد اراضی پروژه آزادسازی شده و برای اجرای عملیات احداث در اختیار معاونت فنی عمرانی و شرکت کنارگذر شمالی قرار داده شده است

کیانی ادامه داد: بر این اساس در روزهای اخیر دیواره‌های محله هلی‌کوپترسازی و ویلاهای شخصی موجود در این محدوده با تلاش تیمی از همکاران شهرداری آزادسازی و تخریب شد که این امر به پیشرفت هر چه سریعتر پروژه کمک خواهد کرد.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: با آزادسازی و تخریب سازه های موجود در این اراضی، احداث آزادراه شمالی کرج و اتصال آن به اتوبان کرج – قزوین ممکن می شود.

وی در پایان ضمن حمایت و و پشتیبانی دادستان شهرستان کرج اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی دادستان شهرستان کرج در صدور مجوز برای اعمال ماده ۹ در این اراضی، باعث شد رفع معارضات مذکور پس از سال ها توقف، در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود.

شناسه خبر : 14999
تاریخ : 1403/2/4 09:13:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7x6TL6
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #اراضی #کرج #زمین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.