آخرین اخبار
امتیاز شاهین بوشهر به فروش می رسد/ تیم ریشه دار بوشهریان در لیگ دسته دو هم خواهان ندارد
🔷مالک باشگاه شاهین از فروش امتیاز این تیم در لیگ دسته دوم کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم حمایت مالی از سوی مسئولان استانی خبر داد

🔸به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین تنها نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور در فصل گذشته با تمام مشکلات مالی که دست و پنجه نرم کرد با جوانان بومی خود دست به کار بزرگی زد و سهمیه استان بوشهر را در لیگ دسته دوم کشور حفظ کرد.

 

🔸اما مدیران این باشگاه از عدم حمایت و وعده‌های بی‌عمل مسئولان استان گلایه شدید دارند تا جایی که در فصل جدید به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تیم‌داری شخصی قصد دارند امتیاز این باشگاه در لیگ دسته دوم کشور به فروش بگذارند.

 

🔸در این خصوص مدیر عامل باشگاه شاهین با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خواستار فروش امتیاز باشگاه به دلیل عدم حمایت از سوی مسئولان شده است.

 

🔸شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از استان‌های مجاور خواهان خرید امتیاز این باشگاه پرهوادار فوتبال بوشهر است و باید منتظر ماند که مسئولان استان به قول خود در خصوص جذب اسپانسر برای این باشگاه عمل خواهند کرد یا اینکه این باشگاه نیز مثل شاهین بندرعامری واگذار خواهد شد.

 

🔸گفتنی است؛ شاهین بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز دارد. تیم دوست‌داشتنی جنوب همواره درگیر مشکلات مالی بوده و حالا در لیگ دسته دوم نیز با اتفاقات عجیبی روبه‌رو است.

شناسه خبر : 8959
تاریخ : 1402/3/28 13:56:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cctn1O
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #امتیاز #شاهین بوشهر #فروش #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.