آخرین اخبار
باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی بندر گناوه بازداشت شدند
رئیس کل دادگستری بوشهر از دستگیری باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و استرداد کالا‌های سرقتی به مالباختگان خبر داد.

مهدی مهرانگیز با اشاره به هماهنگی اقدام قضایی و ظابطین نیروی انتظامی در استان گفت: در پی سرقتی که از انبار‌های کالای ملوانی صورت گرفت بلافاصله با اقدام قضایی و هماهنگی ظابطین این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از دستگیری، متهمان به سرقت چند انبار کالا‌های ملوانی و منازل در شهر گناوه نیز اعتراف کردند. 

وی افزود:در این اقدام، دونفر دستگیر شدند که به یک فقره سرقت از انبار لوازم صوتی تصویری و دو مورد انبار کفش اعتراف کردند که با دستورات قضایی بعد از کشف، اموال به مالباختگان مسترد شد.

مهر انگیز اظهار کرد: این افراد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر از همدستان این سارقین ادامه دارد همچنین ارزش اموال مسروقه ۷ میلیارد تومان از سوی شکات اعلام گردیده است.

وی با اشاره به اینکه متهمان با دستور قضایی روانه زندان شدند گفت: پرونده در شعبه اول بازپرسی شهرستان گناوه در حال رسیدگی است و اقدامات لازم جهت دستگیری سایر متهمان در حال انجام است. 

 
شناسه خبر : 14928
تاریخ : 1403/2/1 13:50:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nQYoPE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #رئیس دادگستری #سارقان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.