آخرین اخبار
دشمن به دنبال تغییر باورهای نسل جوان است
فرماندار دیر گفت: دشمن به دنبال ایجاد نفرت در مردم ما نسبت به ارزش‌ها و تغییر باورهای ما به ویژه نسل جوان است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری دیر، یونس باربرز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور دیر، اظهار داشت: ۱۶ آذرماه ماهیت ضداستکباری دارد و امروز فرمانده استکبار جهانی آمریکا است که به عنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

فرماندار شهرستان دیر افزود: اگر نگاهی به قضایای دوران قبل و بعد از انقلاب بیاندازیم می‌بینیم که منشأ همه اینها به خاطر دشمنی آمریکا با مردم ایران بوده است.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها وقتی از اول انقلاب تا امروز تمام توطئه‌ها و نقشه‌هایشان علیه جمهوری اسلامی به شکست انجامید به جنگ ترکیبی و نرم و نیمه سخت روی آوردند.

باربرز گفت: دشمن به دنبال ایجاد نفرت در مردم ما نسبت به ارزش‌ها و تغییر باورهای ما به ویژه نسل جوان است، بنابراین باید به عمق قضایای اخیر پی ببریم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی ادامه داد: پشتوانه حرف دانشجویان فرهیخته و متفکر ما فکر و پژوهش است و در دام دشمن نمی‌افتند و همچنان استکبارستیز هستند و به دشمن اجازه دخالت در کشور نمی‌دهند.

شناسه خبر : 4505
تاریخ : 1401/9/22 06:03:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wWfSbu
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نسل جوان #فرمانداری دیر #یونس باربرز #مراسم بزرگداشت روز دانشجو #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.