آخرین اخبار
سخنان مالک کافه دلفین در پی تخریب سایبان های خاطره انگیر این مجموعه توسط شهرداری بوشهر
مرتضي كشاورز صاحب برند كافه دلفين در پی تخریب سایبان های خاطره انگیر این مجموعه توسط شهرداری بوشهر خطاب به بوشهریان پیامی ارائه داشتند که کلیات آن بدین مضمون استوار است:

مردم شريف استان بوشهر 

و ايران عزيز

از پيامهاي سرشار از محبت و هم دردي يكايك عزيزان خصوصاً در استان بوشهر ، شهر بوشهر و نقاط مختلف ايران ممنونم و سرتعظيم فرود مي اورم.

اينجانب مرتضي كشاورز صاحب برند كافه دلفين در سالهاي دور كه محل فعلي كافه يك محل نامناسب و محل تجمع افراد اسيب ديده و غیره بود ، محل را اجاره و با سالها تلاش برند فعلي را با خدمت به مردم ايران و استان و شهر بوشهر بوجود اوردم.

 

همواره در راستاي ايفاي وظايف اجتماعي و اينكه اين مكان محل ارتزاق خود و خانواده ام بوده است، يك اصل كلي را مد نظر داشتم و اينكه اشتغال افراد جوان با بضاعت مالي كم را جهت كار در كافه دلفين انتخاب ميكرده ام و در راستاي اشتغال زايي كه از ضروريات كشور هست تعداد ٦٠ نفر نيرو در دوشيف مشغول بكار نموده ام كه اعم از مردان و زنان جوان بوده اند.

 

ايا رواست كه به هر دليل و عنواني كه تا اين لحظه نه شفاهي و نه كتبي به اينجانب اعلام نشده با رعب و وحشت محل اشتغال ما را ويران كنيد و ضرر و زيان ميلياردي به ما وارد نماييد؟

 

ضمن اعلام اينكه تمام ديون قانوني خود بابت كافه را در تمام سنوات پرداخت نموده ام ( اعم از كرايه، ماليات، بيمه…) از تمامي مقامات ذي مدخل تقاضاي دادرسي دارم و به عموم مردم اعلام مي كنم، كافه جهت حفظ اشتغال افراد شروع بكار نموده و آماده ارائه خدمات به مردم عزيز و شريف ميباشد.

 

سپاس از مهرتان

مرتضي كشاورز

(مالك برند کافه دلفین)

شناسه خبر : 7682
تاریخ : 1402/2/15 13:01:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/i6imWu
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #کافه #دلفین #تخریب #سایبان #خاطره #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.