آخرین اخبار
جوانان جوایای کار شهرستان دیر متناسب با ظرفیت‌های شهرستان مهارت‌افزایی شوند
فرماندار دیر گفت: جوانان جوایای کار شهرستان دیر متناسب با ظرفیت‌های شهرستان مهارت‌افزایی شوند.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی فرمانداری دیر، یونس باربرز در بازدید از ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نقش مهمی در مهارت آموزی و ایجاد اشتغال دارد.

وی اضافه کرد: ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت در تولید با نیروی انسانی ماهر و کارآزموده محقق می‌شود و باید نگاه ویژه ای به مجموعه فنی و حرفه ای داشت.

فرماندار دیر بر توسعه مهارت آموزی بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای در شهرستان دیر تاکید کرد و افزود: آموزش‌های مهارتی لازمه همه بخش‌ها در توسعه است ضمن اینکه نیروی کار آموزش دیده جزو ارکان اصلی توسعه در همه زمینه هاست بنابراین آموزش‌های مهارتی بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تکمیل هر چه سریع‌تر ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر را با تخصیص اعتبارات ملی و استانی خواستار شد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان در جهت اشتغالزایی وجود دارد از برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه ای حمایت خواهیم کرد.

باربرز تصریح کرد: امیدواریم با شناساندن هرچه بهتر آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای بتواند نقش مؤثری در تکمیل پازل مهارت، آموزش و اشتغال در شهرستان دیر ایفا کند.

شناسه خبر : 5050
تاریخ : 1401/10/18 10:52:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6QjbTw
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #فرمانداری دیر #یونس باربرز #جوانان #جویای کار #آموزش فنی وحرفه ای #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.