گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 آموزش بیش از۵۰ حرفه مهارتی مورد نیاز پارس جنوبی به‌زودی آغاز می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت:با انعقاد قرارداد جدید با منطقه ویژه پارس، آموزش بیش از ۵۰ حرفه مهارتی مورد نیاز صنایع این منطقه در استان آغاز می‌شود.

عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر عنوان کرد: با انعقاد قرارداد جدید با منطقه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آموزش حرفه‌های مورد نیاز صنایع این منطقه در بیش از ۵۰ حرفه در مراکز آموزشی استان آغاز خواهد شد و با ایجاد نمایندگی فنی و حرفه‌ای در بخش‌ها تلاش می‌شود آموزش‌ها به همه مناطق استان گسترش یابد.

او افزود: آموزش مهارتی بر اساس نیازسنجی شرکت‌ها و صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی برگزار می‌شود تا نیرو‌های آموزش‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب بازار کار شوند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان به عنوان قطب انرژی کشور نباید جوان بی مهارت و بیکار داشته باشد، ادامه داد: تخصص گرایی در حالی نقش موثری در تامین آینده شغلی افراد دارد که با وجود آمار بیکاری و جمعیت جوان استان، روند مهارت آموزی باید با حمایت همه مسئولان و صنایع شدت بگیرد.

دراهکی با اشاره به فعالیت ۱۵ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار آموزش فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر، ادامه داد: با ایجاد مراکز جدید در شهرستان عسلویه و شعبه‌های جدید آموزش فنی وحرفه‌ای در بخش‌ها و گسترش آموزش‌های مهارتی در روستا‌ها زمینه مهارت‌آموزی و توانمندسازی نیروی‌های بومی برای بهره‌مندی از بازار اشتغال استان فراهم می‌شود.

شناسه خبر : 839
تاریخ : 1400/6/15 05:58:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cvQZ8s
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.