گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات به بخش ویژه نوزادان و کودکان بیمارستان شهدای هسته‌ای
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات به بخش ویژه نوزادان و کودکان بیمارستان شهدای هسته‌ای خبر داد.

دکتر احمد یزدان پناه در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای ارتقا کمی و کیفی خدمات درمانی فوق تخصصی به بیماران بستری نیازمند با تأمین تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تعداد تخت ویژه نوزادان از ۱۴ به ۲۲ تخت و تعداد تخت ویژه کودکان از ۵ به ۱۱ تخت افزایش یافت.
وی تصریح کرد: این امکانات درمانی در محل بیمارستان شهدای هسته‌ای وابسته به مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به بهره‌برداری خواهد رسید و بسیاری از مشکلات ناشی از کمبود تخت ویژه در استان را مرتفع نموده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در استان با کمبود تخت ویژه در حیطه کودکان و نوزادان روبرو هستیم  که با افزایش این بخش‌ها و استفاده از ظرفیت کادر فوق تخصصی و اعضای محترم هیئت‌علمی خدمات شایسته‌ای به بیماران نیازمند ارائه گردد.

شناسه خبر : 7562
تاریخ : 1402/2/12 14:07:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PBWgkN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تجهیزات.پزشکی #دکتر احمد یزدان‌پناه #بیمارستان شهدای هسته‌ای #معاونت درمان #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.