گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر: از صدرا حمایت و پشتیبانی می کنیم/بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان
استاندار بوشهر: پروژه بزرگ ۶ هزار میلیارد تومانی را تکمیل و شاهد بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت در این منطقه هستیم.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، در دومین روز هفته دولت در آیین آغاز عملیات بارگیری و انتقال سکوی p4 صدرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مرحوم مهندس رستم قاسمی در صنعت دریایی کشور تحول بزرگی ایجاد کرد و در صدرا و در مجموعه شهید محلاتی، اقدامات بزرگی برای پویایی صنایع دریایی انجام داده بود. 

استاندار بوشهر اظهار داشت: مردم عزیز استان بوشهر با صدرا آشنا هستند و استحضار دارند که بزرگ ترین صنعت دریایی در استان بوشهر مستقر است. این صنعت بزرگ، با انجام گام‌های بزرگ و ایجاد تکنولوژی و دانش برتر، به توسعه کشور کمک شایانی کرده است.

وی افزود: پروژه‌های بزرگی در ساخت سکوهای دریایی، ساخت و تعمیر کشتی‌ها و سایر تاسیسات مورد نیاز صنعت نفت کشور انجام شده است. در حال حاضر، ما یک پروژه بزرگ به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان را تکمیل کرده‌ایم و شاهد بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت در این منطقه هستیم.

استاندار بوشهر در پایان از مهندسان، کارشناسان، پیمانکاران و کارگران فنی تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد در سال‌های آینده، صنعت دریایی بتواند فعالیت‌های خود را گسترش داده و زمینه اشتغال جوانان را فراهم سازد.

 

تکمیل می گردد ...

شناسه خبر : 10555
تاریخ : 1402/6/3 12:22:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fc15pw
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دولت_مردم #فرصت_خدمت #هفته دولت #جمعه ها_تعطیل_نیست #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.