گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بی‌توجهی مسئولان به بحران آب؛
اعتراض شدید اهالی روستای موردخیر به عملکرد نادرست شورا و دهیار
اهالی روستای موردخیر واقع در 18 کیلومتری تنگ ارم با جمعیتی بالغ بر 232 نفر، روزهای سختی را به دلیل کمبود شدید آب آشامیدنی سپری می‌کنند. این روستا که عمدتاً به کشاورزی و دامداری مشغول است، در گذشته از آب قنات‌ها تأمین می‌شد، اما به دلیل عدم لایروبی به موقع و بی‌توجهی شورا و دهیار روستا، اهالی با بحران جدی آب مواجه شده‌اند.

با وجود صدور چندین فقره چک برای لایروبی قنات‌ها، هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و قنات‌ها پر از حشره شده است. اهالی روستا که از این وضعیت به شدت ناراضی هستند، بارها به بخشدار مراجعه کرده‌اند اما متأسفانه پیگیری جدی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

اهالی روستا همچنین از ارائه آمارهای نادرست توسط شورا و دهیار و عدم شفافیت در هزینه‌های روستا گلایه دارند. آن‌ها معتقدند که مسئولان روستا به جای رسیدگی به مشکلات مردم، به فکر منافع شخصی خود هستند.

با توجه به شرایط بحرانی روستا، اهالی از فرماندار دشتستان درخواست دارند تا با حضور در روستا و شنیدن مطالبات مردم، به این وضعیت پایان دهد و دستور لازم برای رفع مشکل آب روستا را صادر کند.

همچنین، ضروری است که دستگاه‌های نظارتی به عملکرد شورا و دهیار روستا ورود کرده و در صورت وجود تخلف، با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.

 
شناسه خبر : 16495
تاریخ : 1403/6/3 10:45:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lyTcoc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #موردخیر #دشتستان #بحران آب #دهیار #شورا #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.