گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت سه هزار تن
پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت سه هزار تن با حضور مسئولین افتتاح شد. این پروژه جزء پروژه‌های تولیدی و اقتصادی است که با سرمایه کلی ۳۷۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است. در این مراسم، مسئولین حاضر نیز به طور مختصر جزییاتی در مورد اجرای این پروژه و تأثیرات آن بر اقتصاد منطقه صحبت کردند. آن‌ها بر اهمیت این پروژه برای افزایش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه صنعت آبزی‌پروری تأکید کردند.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر: اقتصاد دریا محور توسعه و اشتغال در استان بوشهر

در اولین روز هفته دولت، دکتر باستین، معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر، در این مراسم تبریک و تهنیت خود را اعلام کرد. وی تشریح کرد: اقتصاد دریا یکی از محورهای اصلی توسعه کشور است و در برنامه هفتم نیز به طور ویژه به این موضوع پرداخته شده است. توجه به این مسئله در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری محور توسعه قرار دارد.
باستین اظهار داشت: آبزی‌پروری یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر بوده به خصوص پرورش ماهی در قفس. طبق برنامه‌ها، تا سال ۱۴۰۴ قرار است در استان بوشهر ۶۵ هزار تن پرورش ماهی در قفس انجام شود و تاکنون مجوز ۱۳ هزار تن صادر شده است. همچنین، استان بوشهر در حال حاضر ۶۲ درصد از تولید میگوی کشور را تأمین می‌کند.
در ادامه، باستین افزود: بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه استان داشته و در سراسر استان طرح‌های اقتصادی و عمرانی در حال اجرا است. ایشان تصریح کرد: از مجموع ۲۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده از منابع اعتبارات عمرانی و بخش خصوصی، ۹۷ درصد یعنی ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی اختصاص یافته است.
 باستین در ادمه افزود: استان بوشهر در حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی موفق به کسب جایگاه دوم و در تسهیل فضای کسب و کار جایگاه چهارم را در کشور داراست. 
وی  ادامه داد: در این زمینه، از مجموع ۱۲ شاخص اقتصادی، بوشهر جایگاه اول را در شاخص‌های توسعه اقتصادی به دست آورده است.
باستین خاطر نشان کرد: تلاش‌های ما در ایجاد اشتغال و تعهد نیز موفقیت‌آمیز بوده و به کسب جایگاه دوم در این زمینه دست یافته‌ایم.

 

تکمیل می گردد...

شناسه خبر : 10531
تاریخ : 1402/6/2 12:18:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZnKvWb
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پرورش #ماهی #معاون #دریا محور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.