گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 انتقاد رییس کمیسیون فرهنگی شورا از عدم پاسخگوی برخی مدیران شهرداری
رییس کمیسیون فرهنگی شورا با قدردانی از زحمات پرسنل خدوم شهرداری گفت برخی از مدیران شهرداری بوشهر متأسفانه در روند برخی از امور تعلل ایجاد کرده و پاسخگوی بحق مطالبات مردم نبوده و حتی بعضا رغبت پاسخگویی ندارند.

خدیجه گرشاسبی افزود مردم ولی نعمت ما هستند و آنچه که از ما انتظار میرود خدمت به مردم است. 

وی افزود اعضای شورای شهر بوشهر از نیروهای جهادی هستند.که سالها بصورت  جهادی از ریاست شورا گرفته تا بقیه در عرصه های مختلف خدمت کرده اند و امروز در عرصه مدیریت شهری اهدافشان خدمت به مردم شریف شهر بوشهر می باشد .

گرشاسبی تصریح کرد شهرداری نهاد اجرایی عمومی وغیر دولتی است و وظیفه اش در خدمات شهری از قبیل جمع آوری زباله شهری، نظارت بر ساخت و سازها ،خدمات آتش نشانی ،نظافت و  پاکیزه نگه داشتن شهر ،توجه به مبلمان شهری ،بهبود عبور و مرور شهروندان ،ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی و توجه به مسائل اجتماعی فرهنگی جامعه است لذا این شهرنیاز به خدمتگذاران  و مسؤولین جهادی و دلسوز دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورا در ادامه گفت امروز مردم ما از فشار مالی و اقتصادی و وجود ویروس کرونا خسته هستند لذا اگر با عدم پاسخگویی و با تعلل در روند کار درون شهرداری مواجه شوند باعث نارضایتی آنها شده و حتی با عملکرد رفتار و بی توجه ای مسول ، کارشناس و مدیر مجموعه ایشان را از نظام وحاکمیت متنفر میسازد.

گرشاسبی تصریح کرد به عنوان عضو کمیسیون عمران و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و وکیل موکلان خود در پارلمان شهری ، مجدانه از همکاران در شهرداری درخواست دارم همت جهادی جهت پیشرفت ، حس پاسخگویی در جهت رفع مشکلات فراوان شهر داشته و برای مردم و توسعه شهر گامهای موثری بردارند.

شناسه خبر : 914
تاریخ : 1400/7/3 06:02:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OlKPaM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.