گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بخش اعصاب و روان جانبازان استان بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
نعمت‌الله غلام‌پور گفت: جانبازان اعصاب و روان استان بوشهر برای درمان به استان‌های نزدیک و دور اعزام می‌شدند که برای کم کردن رنج سفر، سال ۱۴۰۲ بخش اعصاب و روان جانبازان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از طبقه‌های بیمارستان خود در بوشهر را به ایجاد بخش تخصصی اعصاب و روان اختصاص داده و تجهیز آن را نیز به‌عهده گرفته؛ قرار است دانشگاه علوم پزشکی نیز نیروی متخصص این بخش را تأمین کند.

نعمت‌الله غلامپور افزود: این بخش بیمارستانی یکی از نیاز‌های بزرگ جانبازان بوشهری است با ۴۰ تخت خواب در سال ۱۴۰۲ آغاز به کار خواهد کرد.

غلام‌پور یادآور شد: پیش از این جانبازان اعصاب و روان استان بوشهر برای درمان به استان‌های فارس یا اردبیل اعزام می‌شدند که مشکلات زیادی را برای ایثارگران و خانواده‌های آنان ایجاد کرده بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر همچنین اعلام کرد که مجوز ایجاد خانه ایثار برای نگهداری از جانبازان، والدین شهدای دارای کهولت سن و جامعه ایثارگری با نیاز‌های ویژه اخذ شده و قرار است استانداری بوشهر زمین مورد نیاز برای ایجاد این مرکز را در اختیار بنیاد شهید قرار دهد.

او گفت: عملیات اجرایی خانه ایثار استان بوشهر در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر از سال آینده آغاز می‌شود.

غلام‌پور همچنین خبر داد که ساخت فاز دوم مجتمع ایثار استان بوشهر به‌عنوان یکی از مصوبه‌های سفر استانی رئیس‌جمهور به استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگری استان بوشهر با بیان این‌که فاز نخست این مجتمع به خدمات توان‌بخشی و درمانی اختصاص داشت، گفت: فاز دوم این مجتمع با کاربری ورزشی و تفریحی با زیربنای چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته می‌شود.

او اضافه کرد: ایجاد دهکده سلامت یکی دیگر از طرح‌های استان بوشهر است که با کاربری تفریحی و ورزشی و با هدف خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری سال آینده ساخته می‌شود.

غلام‌پور اضافه کرد: برای این دهکده سه زمین در گناوه، دلوار و بوشهر پیشنهاد شده که باید کارشناسان بنیاد شهید و امور ا یثارگران کشور یکی از آن‌ها را بررسی و تأیید کنند.

شناسه خبر : 6257
تاریخ : 1401/12/24 18:15:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/i8Phjq
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #اعصاب و روان #جانبازان #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.