گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری نشست کتاب‌خوانی نبوی با حضور کودکان فعال در دشتی
در سالروز میلاد حضرت محمد (ص) نشست کتاب‌خوانی نبوی با حضور کودکان فعال در شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، رئیس اداره کتابخانه‌های دشتی در این ارتباط گفت: نشست کتاب‌خوانی نبوی به میزبانی کتابخانه حاج سیدعلی قمی شهر شٌنبه دشتی و با حضور کودکان فعال حوزه کتاب در شهرستان از طریق فضای مجازی برگزار گردید. 
محمد احمدی افزود: فائزه گلابی، محدثه صابرراد، زینب درگویی و مهدیا غلامی در این نشست حضور داشتند و به ترتیب به معرفی کتاب‌های "پیامبر و ماه"، "پیامبر و موریانه"، "پیامبر و ابر" و "کودکی که با پیامبر سخن می‌گفت" و فاطمه صفری و فاطمه بازدار به شعرخوانی پرداختند. 
وی با بیان اینکه 83 کودک و نوجوان به تماشای این برنامه فرهنگی پرداختند، افزود: قصه‌گویی و بیان احادیث از پیامبر گرامی اسلام در ارتباط با احترام به پدر و مادر، اخلاق خوب، داشتن ادب هنگام سخن و مهربانی دیگر بخش‌های این نشست بود. 
احمدی تصریح کرد: این نشست‌ کتاب‌خوانی با هدف ترویج سیره و منش پیامبر اسلام، آشنایی و بهره‌مندی از فرهنگ نبوی و تاسی از ائمه اطهار در زندگی برای حل مسائل و مشکلات برنامه‌ریزی و برگزار شد. 
وی بیان کرد: حضرت محمد (ص) الگوی اخلاق و مهربانی در طول تاریخ اسلام است که گسترش این مهم بین کودکان و نوجوانان جهت نهادینه کردن از سنین کودکی الزامی می‌باشد. 
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان دشتی عنوان کرد: این اداره به همراه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به دلیل خطرات و جلوگیری از اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا، برگزاری نشست‌های کتاب‌خوانی را از طریق فضای مجازی درنظر گرفته تا علاقه‌مندان فعالیت‌های حوزه کتاب را از این فضا دنبال کنند.

شناسه خبر : 1004
تاریخ : 1400/8/2 17:35:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BncBF5
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.