گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تجلیل از همکار روشن دل در بهزیستی شهرستان بوشهر
همزمان با روز بزرگداشت نابینایان و قانون عصای سفید، با حضورمسعود ابراهیمی معاون توانبخشی بهزیستی استان و آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر از مریم تمیمی روشندل شاغل در آن اداره تجلیل شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، در این دیدار مسعود ابراهیمی معاون توانبخشی بهزیستی استان ضمن گرامیداشت روز 23 مهرماه ، روز جهانی عصای سفید به روشندلان ، از زحمات مریم تمیمی همکار  روشندل در مرکز اورژانس اجتمناعی 123 مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهربابت انجام مطلوب وظایف سازمانی و از همت والای ایشان با اهداء گل و لوح تقدیر تجلیل کرد.
همچنین آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر با تأکید بر لزوم احترام به حقوق تمامی افراد دارای معلولیت  بالاخص روشندلان، فعالیت روشندلان را در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری و ... نشانه ی توانمندی این عزیزان دانست و تصریح کرد: نابینایان با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر ثابت کرده اند که نابینایی نمی تواند مانع حضورشان در صحنه های مختلف اجتماعی باشد .

شناسه خبر : 3722
تاریخ : 1401/7/24 10:54:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3R07Dw
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تجلیل #همکار روشن دل #بهزیستی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.