گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تجلیل استاندار از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر
احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با اهدا لوح به محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان از تلاش‌های این مجموعه در راستای توسعه رونق اقتصادی تجلیل کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر،  در متن لوح تقدیر اهدایی آمده است: بی شک قدم نهادن در مسیر خدمت به مردم و موفقیت در عرصه های گوناگون، عزمی برخاسته از تعهد، ایثار و گام های محکم و استوار و بینشی عمیق و تلاش عظیم می طلبد که جنابعالی با همت بالای خود توانسته اید با توانمندی خویش سوابقی را رقم بزنید که سزاوار قدردانی است.

لذا بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در توسعه رونق اقتصادی و تولید و اشتغال ارزانی داشته و از خداوند متعال اراده ای راسخ و عزمی استوار جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی در مسیر خدمت به مردم و در امتداد راه روشن شهیدان والامقام تحت هدایت های ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله عالی) تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداء) برایتان مسئلت دارم.

 

گفتنی است با توجه به حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در چهاردهمین همایش بین المللی ICOPAS، لوح تقدیر اهدایی استاندار به نیابت به سعید عباسی معاون بندری و اقتصادی اداره کل اهدا شد.

 

شناسه خبر : 7821
تاریخ : 1402/2/20 13:36:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0rVOTa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تجلیل #بنادر #دریانوردی #رونق اقتصادی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.