گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر باتاکید بر تحقق مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین سند تحول و بنیادین دولت اظهار داشت: این سند در استان بوشهر در همه عرصه‌ها برش استانی و ابلاغ شده است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد تصریح کرد: در زمینه تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران استان بوشهر پیشتاز و اقدامات مهم و موثر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به مطالبات خانواده معظم ایثارگران از جمله فرزندان شهدا و جانبازان مورد توجه قرار دارد گفت: در تحقق مطالبات جامعه هدف از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با گرامیداشت یاد شهید صادق گنجی، یکی از اهداف سفر خود را شرکت در یادواره این شهید در برازجان عنوان کرد.

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، پاسداشت یاد شهدا، بررسی مسائل خانواده شهدا و ایثارگران، رسیدگی به طرح‌های در دست اجرا و نظارت بر عملکرد بنیاد شهید و ایثارگران استان را از دیگر اهداف سفر خود به استان بوشهر برشمرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در این سفر معاونان بنیاد شهید حضور دارند تصریح کرد: معاونان بنیاد شهید و مدیران کل ستادی در این سفر که ارتباط مستقیم با جامعه هدف دارند در این سفر میز خدمت تشکیل و مطالبات خانواده ایثارگران را مورد بررسی قرار می‌دهند و این درحالی است که تمام اختیارات به مدیران کل بنیاد شهید استان‌ها تفویض شده است.

وی از تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در کشور و استان‌ها خبر داد و افزود: رئیس این شورا در کشور رئیس جمهور و در استان‌ها، استاندار است و بنیاد شهید نقش دبیری شورای فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

شناسه خبر : 4566
تاریخ : 1401/9/24 11:44:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4aHvFE
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مشکل اشتغال #معاون توسعه مدیریت و منابع #اصغر جعفری #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.