گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حماسه ای نو در مقاومت
پاسخ قاطعانه و شکوهمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزگری های رژیم غاصب صهیونیستی

طلوع پیروزی حق در برابر باطل: حماسه‌ای نو در مقاومت



نویسنده:دکتر فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

روزگار گواهی می‌دهد که هرگاه حق در برابر باطل قد علم کند، پیروزی از آنِ حقیقت است. امروز نیز برگ دیگری از این حماسه‌های جاودانه ورق خورد، جایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به ظلم‌ها، جسارت‌ها و ترورهای رژیم صهیونیستی، با عزم راسخ و اراده‌ای آهنین، پاسخی قاطعانه و شکوهمند به تجاوزگری‌های این رژیم داد.

تاریخ خونین فلسطین و لبنان، روایتگر دهه‌ها درد و رنج مردمانی است که تنها گناهشان دفاع از هویت و خاک خویش بوده است. کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان بی‌گناه فلسطینی و لبنانی، در نهایت صبر و سکوت جهان را لبریز کرد و امروز ندای عدالت با قدرتی بی‌سابقه به گوش جهانیان رسید. ایران با شلیک ۴۰۰ موشک به قلب ظلم و ستم، بار دیگر نشان داد که دوران سکوت در برابر ظلم به سر رسیده و هر کجا که ظلمی باشد، پاسخی سخت و کوبنده در راه است.

این عملیات موفقیت‌آمیز، نه تنها پاسخی به جنایات اخیر بود، بلکه اعلامی جهانی بود بر اینکه مقاومت همچنان زنده است و در اوج اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد. خون شهیدان این راه، همچون سید حسن نصرالله، نهال‌های استقامتی را در دل‌ها کاشته که هر روز ریشه‌های آن محکم‌تر و شاخه‌هایش گسترده‌تر می‌شود.

پیروزی نهایی از آن حق است و باطل، هرچند برای مدتی غلبه کند، سرانجام در برابر اراده ملت‌های مقاوم شکست خواهد خورد. این یک درس بزرگ تاریخ است که بارها و بارها تکرار شده و امروز نیز در برابر چشم جهانیان به وقوع پیوست.

شناسه خبر : 17602
تاریخ : 1403/7/11 02:45:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mMpHB3
نویسنده خبر :
X

🔶 سمانه شفیع آبادی 

🔹 مولف کتاب 

🔹 ویراستار 

🔹 صفحه آرا و طراح جلد

برچسب ها #لبنان #فلسطین #سپاه پاسداران انقلاب اسلامی #پاسخ قاطعانه #انتشارات حوزه مشق #فردین احمدی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.