گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در جلسه هم اندیشی رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مطرح شد: یادواره شهید رسانه استان (شهید شاهینی) برگزار می گردد.
رئیس و هیات مدیره انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان در جلسه هم اندیشی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بر ضرورت پاس داشت مقام و منزلت شهدای رسانه استان علی الخصوص شهید مهندس داریوش شاهینی تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان،در این نشست سرهنگ غریبی؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با تاکید بر همگرایی رسانه ای و توجه به جایگاه رسانه ای استان با قدمت والای فرهنگی و رسانه ای بوشهر گفت: تمامی خانواده‌های شهدا و بخصوص اصحاب رسانه و خبرنگاران به واسطه وظیفه حساسی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن ارائه نمودند به گردن تمامی افراد جامعه حق دارند، زیرا فرزندان آن‌ها با نثار جان خود عزت، افتخار، آزادی و آرامش را برای همه مردم فراهم کردند، پس باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم و بخش اعظمی از این خدمت به عهده انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان می باشد که بایستی در والاترین حالت ممکنه عامه مردم را با روحیات شهدای والا مقام آشنا سازند.

دکتر جعفری؛ رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان، ضمن تشکر از حمایت همه جانبه مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان از مجموعه خبرنگاران و روزنامه نگاران استان، گزارش مختصری از فعالیت ها و اهداف انجمن ارائه نموده و بیان داشتند: انجمن تصمیم دارد با همکارهای ادارات و سازمانهای ذی ربط یاداوره شهید رسانه استان (شهید شاهینی) را در والاترین سطح ممکنه برکزار نماید، همچنین خانم دکتر دهقانی؛ عضو هیات مدیره انجمن مامور شدند تا مقدمات تالیف زندگی نامه شهید والامقام عرصه رسانه و مطبوعات استان (شهید شاهینی) را پدید آورند.

دریاکنار: مطمئنا این نشست هیات مدیره انجمن مبین اتفاقاتی خوب برای عرصه رسانه و مطبوعات استان می باشد که خون تازه ای در شریانهای اصلی و حیاتی عرصه مطبوعات و رسانه استان دمیده است.

شناسه خبر : 1104
تاریخ : 1400/8/23 07:59:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fQSIaL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.