گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس کل دادگستری بوشهر برای تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان یک هفته مهلت داد
مهدی مهرانگیز در بازدید از انبار‌های اموال تملیکی استان که به منظور بررسی و تعیین تکلیف ماشین الات سنگین، کانتینر‌ها و کالا‌های موجود در انبار‌ها انجام شد، گفت: هر چه سریعتر باید پس از کارشناسی صحیح مابقی ماشین الات سنگین به مزایده گذاشته شود و کانتینر‌ها و کالا‌ها نیز تعیین تکلیف شوند تا تمامی انبار‌ها خالی و به روز شده و از متروکه شدن کالا‌ها جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، بیان کرد: سریعا تعداد و مشخصات ماشین آلاتی که در پارکینگ هستند، و پرونده‌های ان‌ها جهت بررسی به دادگستری گزارش شود. 

وی افزود: تمامی نظریه‌های کارشناسی باید دقیق، مستدل و واقعی باشد و درصورت ارائه گزارش کارشناسی خلاف واقع، با متخلفان به طور قاطع برخورد شده و با بررسی مجدد، نظریه جدید صادر می‌شود.

مهرانگیز ضمن بازدید از کانتینر‌های کالا‌ها دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف ان‌ها را صادر و تاکید کرد: ظرف مدت یک هفته باید تمامی این کالا‌ها که از اقلام مختلف تشکیل شده اند تعیین تکلیف و انبار‌ها خالی شوند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، در بازدید از انبار شمش‌های فلزات نیز گفت: با توجه به اینکه پرونده این کالا‌ها در دادگاه در حال رسیدگی است باید در این خصوص تسریع و با تعیین تکلیف این قبیل کالا‌ها از دپو کردن ان‌ها خودداری شود.

مهرانگیز همچنین به موضوع قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: باید به طور قاطع با چنین پدیده مخربی که موجب اخلال در اقتصاد، تولید و حتی اشتغال و سرمایه است برخورد کرد که این امر نیاز به هماهنگی و هم افزایی بیشتر مسئولان متولی دارد.

شناسه خبر : 8817
تاریخ : 1402/3/23 20:25:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VKuKoO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری #مهدی مهرانگیز #اموال تملیکی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.