گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
روند مطلوب ارائه خدمات و فعالیت های ارزی بانک توسعه تعاون در استان بوشهر
مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون ، ارائه سبد جامع خدمات ارزی به مشتریان را یک مزیت رقابتی استراتژیک این بانک دانسته و بر لزوم پویایی فعالیتهای بازاریابی شعب در حوزه ارائه خدمات ارزی به مشتریان تأکید کرد.

به گزارش‌ نشریه دریاکنار و نقل از  روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر  ، فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیر شعب استان ، رییس و کارکنان دایره ارزی شعبه مرکزی بوشهر که با هدف تبیین اهداف و سیاست‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه خدمات ارزی در بوشهر برگزار شد، با اشاره به اقدامات بانک توسعه تعاون در توسعه بازار خدمات ارزی گفت: در راستای استراتژی توسعه بازار ، هم اکنون سبدکامل محصولات و خدمات ارزی بانک توسعه تعاون جهت ارائه به مشتریان در دسترس بوده که امیدواریم با بازاریابی هدفمند و هوشمندانه شعب ارزی در سراسر کشور علی الخصوص در استان بوشهر که دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری است شاهد توسعه سهم بازار بانک و افزایش درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع باشیم.

وی در ادامه به روند مطلوب ارائه خدمات و فعالیت های ارزی بانک توسعه تعاون به مشتریان در استان بوشهر اشاره کرد و ضمن تقدیر از عملکرد استان بوشهر در خصوص موضوع مهم پیگیری و رفع تعهدات ارزی مشتریان اظهار کرد : بانک توسعه تعاون با توجه به اینکه به عنوان نهاد مالی مورد وثوق دولت، منابع ارزی را در راستای تقویت تولید ملی و همچنین تکمیل چرخه کارآفرینی در اختیار واحدهای تولیدی ، صنعتی وبنگاه های اقتصادی قرار داده ، لذا انتظارات این است که در جهت بهبود و استمرار تامین ارز برای متقاضیان، فرآیند بازگشت ارز به شبکه پولی و ارزی مطابق تعهدات به نحو خیلی مناسبی صورت پذیرد.

مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون ، بازاریابی هدفمند و رابطه‌مند را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطه‌مند به یک رکن اساسی و اصلی بانکداری تبدیل شده به گونه‌ای که بانک‌ها با برقراری یک رابطه صمیمی و دوستانه با مشتریان و پاسخگویی سریع به نیازها و برطرف نمودن انتظارات آنها، تعهد و وفاداری مشتریان را به برند بانک تعمیق بخشیده و به عنوان یک مشاور امین ، در یک رابطه طولانی‌ و بلند مدت با مشتری ، مجموعه ای از خدمات ریالی و ارزی بانک متبوع خود را به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌کنند.

سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: در حال حاضر فعالیت ها و خدمات ارزی استان در چارچوب مشخص و معین شده توسط شعبه مرکزی بوشهر در حال انجام است و همکاران ارزی شعبه در تحقق اهداف سالیانه بانک نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی افزود: شناسایی مشتریان جدید ، برگزاری منظم جلسات برای ارتقای سطح همکاری ها ،انجام و پیگیری سریع سفارشات مشتریان از جمله مواردی است که کارکنان دایره ارزی شعبه در انجام آنها باید دنبال نموده و اهتمام کافی را داشته باشند.

حسینی خاطر نشان کرد ؛ طی سنوات اخیر در استان بوشهر ۴۷ فقره حوالجات و بروات و پرونده های مابه التفاوت گروه کالایی به صورت کامل با تلاش همکاران دایره حقوقی مدیریت شعب استان و شعبه مرکزی به صورت کامل تسویه گردیده و رفع تعهدات ارزی شده است .

گفتنی است در این جلسه ایارده رییس اداره کل خارجه بانک توسعه تعاون ، زنگویی رییس شعبه مرکزی بوشهر ، پوریوسف رییس دایره ارزی شعبه مرکزی و آذر از کارکنان شعبه نیز حضور داشتند ، مسائل و مشکلات حوزه ارزی استان در حضور مدیر امور بین الملل بانک مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم و اجرایی جهت بهبود خدمات ارزی استان در این خصوص گرفته شد .

شناسه خبر : 2503
تاریخ : 1401/4/28 17:09:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/apKiMB
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.