گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
زمان اعلام نتایج اولیه متقاضیان ثبت نام انتخابات مجلس
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس تقویم زمان‌بندی انتخابات، فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه، نوزدهم آبان نتایج اولیه احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان را به هیئت‌های نظارت استان‌ها ابلاغ می‌کنند

آقای محسن اسلامی با اشاره به اینکه در هفت روز زمان برای ثبت نام قطعی از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای دوره دوازدهم ثبت نام تعداد ۲۴ هزار و ۸۲۹ نفر قطعی شد، گفت: پس از آن هیئت‌های نظارت، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

به گفته آقای اسلامی برای اعلام نتایج اولیه اصلی‌ترین کار بر عهده فرمانداران است و آن‌ها در این ۱۵ روز برای اعلام نتایج اولیه اقدام خواهند کرد. 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در روز پایانی ثبت نام قطعی با تعداد حدود هشت هزار نفر بیشترین متقاضی و ثبت نام قطعی را داشتیم، گفت: در این دوره ثبت نام خانم‌ها ۱۳ درصد و آقایان ۸۷ درصد، متقاضی ثبت نام قطعی بودند.

وی افزود: داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری از ۱۴ تا ۲۰ آبان می‌توانند به صورت حضوری در فرمانداری‌های استان‌ها ثبت نام کنند.

انتخابات خبرگان رهبری برای دوره ششم همزمان با دوره دوازدهم مجلس ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

شناسه خبر : 12003
تاریخ : 1402/8/4 07:02:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/M28wSM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #انتخابات #مجلس #ستاد انتخابات کشور #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.