گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
شفاف سازی دریاکنار؛ پشت پرده حضور نیروهای شرکتی وابسته به عبدالرحیم افروغ (مسئول ارشاد بوشهر) که بکارگیری و پرداخت حقوق به ایشان مغایر با قانون می باشد
شنیده های دریاکنار حکایت از آن دارد، عبدالرحیم افروغ که بدون هیچ گونه سابقه ارزشمند مدیریتی تحت عنوان نیروی قراردادی و با حمایت یکی از معاونین وزیر ارشاد عهده دار مسئولیت ارشاد بوشهر گشته است، ابتدای حضور در اقدامی خارج از عرف و مغایر با قانون در راستای تیم سازی منطبق با اهداف خود، تعدادی نیروی شرکتی که اکثریت مرتبطین خود می باشند را در این مجموعه بکار گیری نموده و بخش های اصلی فرهنگ و ارشاد را به ایشان سپرده است.

که این مهم با دیوان محاسبات و سازمان بازرسی استان بوشهر در میان گذاشته شده است تا موجبات پرونده سازی و برخوردهای قانونی با ایشان مبنای عمل قرار گیرد، چرا که بکارگیری و پرداختی حقوق به ایشان منع قانونی داشته و همچنین موجبات عدم پرداخت نه ماهه مطالبات کارکنان رسمی آن مجموعه را فراهم نموده است.

 

قبلا هم مدارکی مبنی بر دراختیار گذاشتن اموال و دارایی های ارشاد علی الرغم اینکه کارمندان ارشاد با کمبودهایی روبرو می باشند به مجموعه های امنیتی نظارتی به دستمان رسیده است (نوعی ارتباط برقرار کردن با مجموعه های امنیتی نظارتی)

در جایی هم ایشان درخصوص صدور مدارک خبرنگاری برای افراد فاقد صلاحیت اقدام نمودند و حتی اعلام نموده بودند که: هر فردی که حاج آقا زاهد دوست (امام جمعه خورموج) دعوت کرده یعنی صلاحیت دارد  (نوعی لفاظی برای امامین جمعه استان و صدور مدارک برای افراد فاقد صلاحیت)، به عبارت ساده تر مبنای اعتبار سنجی و صدور مدارک را لفاظی برای امامین جمعه قلمداد نموده اند.

 

شایان ذکر است عبدالرحیم افروغ پیش از این هم قریب دو سال بدون دارا بودن مدرک دکتری در سایت اداره کل ارشاد و وزارت خود را دکتر عبدالرحیم افروغ و دارنده مدرک دکترای علوم سیاسی اعلام نموده بود که با بازرسی استان در میان گذاشته شد که با ورود ایشان اقدام به حذف آن از سایتهای مذکور نمودند.

امید آن داریم در زمینه سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی مسئولین اقداماتی ارزنده صورت پذیرد که هر فردی به خود اینقدر راحت موجبات زیر سوال برد قوانین مطروحه را فراهم آورد.

 
شناسه خبر : 12673
تاریخ : 1402/9/10 14:35:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OdmXBg
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شفاف سازی دریاکنار #شنیده #قراردادی

اخبار مرتبط

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • علی
    10 ماه قبل

    باسلام.ایشون مدتی بخشدار سعدآباد هم بوده جهت اطلاع