گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
صیادمنش: مصدومیت دلیل جا ماندن من از جام جهانی قطر بود
برایم مهم بود که بتوانم در ۲۱ سالگی به جام جهانی بروم.می‌خواهم سخت کار کنم و مصدومیتم را پشت سر بگذارم. امیدوارم زودتر به زمین برگردم.

الهیار صیادمنش: بدلیل مصدومیت نتوانستم به جام جهانی بروم

 

 

چمپیونشیپ انگلیس لیگ سخت و قشنگی است. عاشق فوتبال انگلیس بودم و اینجا خیلی خوشحال و راضی هستم. انتقال به باشگاه هال‌سیتی برای من خوب بود. دوست دارم سخت کار کنم. امسال مسابقات را خوب شروع کردیم اما بعد از پنج هفته، مشکلات‌مان شروع شد و عملکرد تیم افت کرد. به خاطر جام جهانی، مسابقات تعطیل شد و این تعطیلی برای‌مان خوب بود. ما یک سرمربی جدید داریم. می‌خواهیم خوب کار کنیم. هنوز ۲۵ مسابقه باقی مانده است و می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم

 

به دلیل مصدومیت نتوانستم به جام جهانی بروم. برایم مهم بود که بتوانم در ۲۱ سالگی به جام جهانی بروم. این اتفاق برایم سخت و غم انگیز بود. می‌خواهم سخت کار کنم و مصدومیتم را پشت سر بگذارم. امیدوارم زودتر به زمین برگردم و بعد از تعطیلات بتوانم برای هال‌سیتی بازی کنم.

 

 

 

 

شناسه خبر : 4434
تاریخ : 1401/9/18 14:43:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vKwLrl
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #صیادمنش، فوتبال، هال سیتی، دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.