گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
طرح‌های فرهنگی و اجتماعی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر اجرا شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پیشگیری اجتماعی را رویکرد اصلی در مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: در این راستا اجرا طرح‌های فرهنگی و اجتماعی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر اجرایی شده است.

به گزارش نسریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: در جهت عملکرد بهتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، کمیته های فرعی در راستای اهداف کمیته های تخصصی این شورا تشکیل شوند و در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی برنامه های خود را عملیاتی سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تمامی کمیته های تخصصی شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر حداکثر تا پایان 10 دیماه سال جاری گزارش عملکرد و اقدامات خود را به دبیرخانه شورا ارسال کنند.

پورات با تشکر از دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر به خصوص دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و اجرایی به ویژه سمن‌ها و خیرین که زحمات و اقدامات موثری انجام داده‌اند، افزود: پیشگیری اجتماعی رویکرد اصلی دولت در مبارزه با مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: برای ریشه کن نمودن و مبارزه با مواد مخدر در کنار برخوردهای قهری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی با همکاری نهادهای علمی امری بسیار ضروری است که در استان بوشهر این کار در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: گسترش و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و تقویت گفتمان پیشگیری از اعتیاد مهمترین راه پیشگیری و ریشه کن نمودن مواد مخدر در کشور است.

شناسه خبر : 4699
تاریخ : 1401/9/29 14:11:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SDC4vy
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #طرح‌های فرهنگی #پیشگیری #مبارزه #مواد مخدر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.