گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معرفی کتاب اکو۳ توسط دکتر فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق
داستان آیوی به قلم پم مونیوس رایان از پر فروش ترین های نیویورک تایمز محسوب می شود

معرفی کتاب اکو 3: داستان آیوی

روایتی جذاب و پر از موسیقی! کتاب اکو 3: داستان آیوی به قلم پم مونیوس رایان از آثار پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود و ادامه‌ی داستان سازدهنی شگفت‌انگیز را روایت می‌کند. این سازدهنی هدفی دارد و برای تحقق آن در جلد سوم مجموعه‌ی اکو نزد آیوی در سال 1942 می‌رود.

درباره‌ی کتاب اکو 3:

مجموعه‌ی اکو (Echo) درباره‌ی سازدهنی‌ای جادویی است که در زمان سفر می‌کند. داستان اصلی این سازدهنی شگفت‌انگیز به سال‌ها پیش از شروع جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. پسری به نام اتو، سازدهنی و کتابی را می‌خرد و هنگامی که مشغول مطالعه‌ی زندگی غم‌انگیز سه خواهر است، همان خواهرها را در برابر خود می‌بیند! آن‌ها سرگذشت واقعی خود را برای پسرک روایت می‌کنند و اتو متوجه می‌شود که این سه زن اسیر طلسم هستند. آن‌ها برای رهایی از این شرایط باید جان یک نفر را نجات دهند، اما برای موفقیت به یک فلوت چوبی احتیاج دارند. اتو فقط یک سازدهنی دارد اما قبول می‌کند به آن‌ها کمک کند و در زمان مناسب ساز را به شخص دیگری بدهد تا خواهرها بتوانند طبق گفته‌ی جادوگر جان یک نفر را نجات دهند.

سازدهنی سفر خود را در سری رمان‌های اکو شروع می‌کند و بر سر راه افراد مختلف قرار می‌گیرد تا این‌که بتواند به هدف اصلی خود برسد.

کتاب حاضر سومین جلد از مجموعه‌ی پرطرفدار اکو محسوب می‌شود و دختری به نام آیوی شخصیت محوری داستان است، داستانی که با حسن ختامی خیره‌کننده شما را شیفته‌ی این سه‌گانه می‌کند.

خلاصه‌ی اکو 3:

داستان اصلی این رمان خواندنی در سال 1942 شروع می‌شود و این بار سازدهنی سراغ دختر نوجوانی به نام آیوی می‌رود. آیوی لوپز به همراه خانواده‌ی خود به کالیفرنیا مهاجرت می‌کند اما اصلاً آن‌جا را دوست ندارد چون حالا دیگر از تمام دوستان خود دور شده و دنیای جدید برایش عجیب و ناشناخته است. از طرف دیگر، خانواده‌ی لوپز اصالتاً مکزیکی هستند و مردم، آن‌ها را به عنوان خانواده‌ای آمریکایی قبول نمی‌کنند. آیوی در روزهای بسیاری سختی به سر می‌برد تا این‌که سازدهنی جادویی را پیدا می‌کند و فوراً عاشقش می‌شود و.... .‌

این سه‌گانه‌ی جذاب و خواندنی پیرامون زندگی پرماجرای سه نوجوان است و تنها وجه اشتراکی که میان آن‌ها می‌توان یافت یک سازدهنی جادویی است. اگر نگاهی کلی به مجموعه داشته باشید، هر کدام از قهرمانان مجموعه‌ی اکو به نوعی دچار دردسر می‌شوند و ساز، زندگی آن‌ها را نجات می‌دهد، البته نباید از یاد برد که این آلت موسیقی منحصربه‌فرد هدفی دارد و باید آن را به سرانجام برساند!

پم مونیوس رایان (Pam Munoz Ryan) در مجموعه‌ی اکو سعی دارد با الهام از مسائل تاریخی، داستانی شگفت‌انگیز در اختیارتان قرار دهد. این مجموعه‌ معجونی جذاب و خواندنی از تاریخ، موسیقی و تخیل محسوب می‌شود که جوایز بسیاری را تاکنون برای رایان به همراه آورده است.

کتاب اکو 3 مناسب چه کسانی است؟

این رمان خواندنی و هیجان‌انگیز برای نوجوانان و کودکان دبستانی به خصوص در سنین 7 تا 12 سال مناسب به شمار می‌آید اما داستان به قدری جذاب است که می‌تواند برای تمامی دوستداران آثار فانتزی لذت‌بخش باشد.

در بخشی از کتاب اکو 3 می‌خوانیم:

مادر گفت: «نگاه کن، آیوی. این باید مدرسه‌ی جدیدت باشه.»

نزدیک‌های غروب بود که پدر بالاخره از بزرگراه خارج شد و به‌سمت جاده‌ی درازی رفت که تا اُفق کشیده شده بود. دو طرف جاده پُر از درخت‌های پرتقال و لیمو بود. پدر آرام کامیون را وارد شهر کوچکی کرد و جلوی یک ساختمان سفید که رویش نوشته بود «مدرسه لینکلن» نگه داشت.

چند درخت خرما در کنار ساختمان بود. بوته‌های چمنِ طراحی‌شده، دورتادور ساختمان را گرفته بود. زیر پنجره‌ها پُر از گل‌های شمعدانی بود و دو طرف راه‌پله، بوته‌های گل رُز تا جلوی در آمده بودند.

«اینجا خیلی سبزتر و قشنگ‌تره. مگه نه؟» پدر این را گفت و شیشه‌ی پنجره‌اش را پایین کشید و دستش را بیرون برد. بوی درخت‌های پرتقال و لیمو به مشامشان رسید؛ «مثل جای قبلی، قهوه‌ای و خاکستری نیست. اینجا سرزمین آفتاب و گُله، حتی توی دسامبر.»

آیوی نمی‌توانست در این مورد حرفی بزند.

تابلویی را که روی پنجره زده بودند، خواند:

دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم و ششم، به اُرکستر لینکلن ملحق شوید.

شروع از ژانویه!

آیوی گفت: «اُرکستر؟» هیچ‌کدام از مدرسه‌هایش چنین چیزی نداشتند. حتی این کلمه هم مثل ساختمان مدرسه زیبا بود. تصور کرد که بیشتر بچه‌ها عضو گروه شده‌اند و درحال آموزش هستند و سازهای خودشان را دارند. دوباره کلمه را با خودش تکرار کرد؛ اُرکستر!

فراخوان همکاری

 با ما به دنیای نویسندگی بپیوندید!

آیا پس از خواندن این کتاب احساس می‌کنید که داستان‌ها و تجربیات ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ آیا فکر می‌کنید می‌توانید کتابی مشابه این بنویسید و از طریق آن به دیگران الهام ببخشید؟ ما در انتشارات حوزه مشق مشتاقانه به دنبال نویسندگان جدید و پرانرژی هستیم که داستان‌های خود را با جهان به اشتراک بگذارند.

 فرصت‌های همکاری

ما در انتشارات حوزه مشق به دنبال نویسندگانی هستیم که:
- ایده‌های نوآورانه و خلاقانه دارند.
- تجربه‌ها و داستان‌های زندگی الهام‌بخشی برای به اشتراک گذاشتن دارند.
- توانایی نوشتن و ارائه مطالب با کیفیت بالا را دارند.
- مایل به همکاری در یک محیط حرفه‌ای و دوستانه هستند.

 چه انتظاری داریم؟

ما به دنبال نوشته‌هایی هستیم که:
- محتوای ارزشمند و آموزنده‌ای دارند.
- توانایی ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خوانندگان را دارند.
- به اصول و استانداردهای حرفه‌ای نویسندگی پایبند هستند.

چگونه می‌توانید همکاری کنید؟

اگر علاقه‌مند به همکاری با ما هستید، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما تماس بگیرید:
- 09393353009
- 09191570936

همچنین می‌توانید نمونه نوشته‌ها و ایده‌های خود را به آدرس ایمیل ما ارسال کنید تا تیم تحریریه ما آن‌ها را بررسی کند.

 چرا انتشارات حوزه مشق؟

انتشارات حوزه مشق با سال‌ها تجربه در زمینه نشر کتاب‌های ارزشمند و الهام‌بخش، بستری حرفه‌ای و حمایت‌کننده برای نویسندگان فراهم می‌کند. ما به شما کمک خواهیم کرد تا نوشته‌ها و ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن به جهان معرفی کنید و با مخاطبان گسترده‌ای ارتباط برقرار کنید.

منتظر تماس‌ها و نوشته‌های شما هستیم. با ما به دنیای نویسندگی بپیوندید و داستان‌های خود را با جهان به اشتراک بگذارید!

انتشارات حوزه مشق

شناسه خبر : 16516
تاریخ : 1403/6/4 07:31:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0WVolb
نویسنده خبر :
X

🔶 دکتر فردین احمدی

🔹 مدیر مسئول  و صاحب امتیاز انتشارات بین المللی حوزه مشق

🔹 مدرس دانشگاه

🔹فعال رسانه (تلویزیون،رادیو،خبرگزاری ها و...)

🔹 مدیر مسئول سایت حوزه مشق

🔹 مدیر مسئول سایت فروشگاه کتاب باز حوزه مشق

🔹دبیر انجمن ادبی کشف استعداد برتر

برچسب ها #اکو3 #پم مونیوس رایان #چاپ کتاب #انتشارات حوزه مشق #فردین احمدی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.