گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست فرماندار بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر
به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر :صالح رحیمی فرماندار بوشهر با حیدری مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر و تعدادی از معاونین و مدیران آن مرکز دیدار کرد.

فرماندار بوشهر بیان کرد : پیشاپیش در روز شهادت زهرای اطهر (س) اندوه عالم را فراگرفته و جهان در مظلومیت علی (ع) داغدار است. ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه از خدا می خواهم راهروی آن بانو باشید.
امروزه اگر جمهوری اسلامی اقتدار و صلابت دارد به برکت و مرهون جان فشانی های شهدا،جانبازان و آزادگان ما هست.
جمهوری اسلامی پیشرفتهای قابل توجه ای در زمینه های مختلف خصوصا زمینه دفاعی دارد تا آنجایی که این پیشرفتها از کشورمان در مواجهه با دشمنان محافظت میکند.امروز ما در منطقه حرف برا گفتن داریم و امنیت آن بوسیله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار میشود.
.در زمینه های دفاعی ما جزو کشورهایی قرار گرفتیم که کشورهای قدرتمندی از جمله روسیه میاد از ما پهباد میخرد.در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، کشورهای بزرگ و قدرتمند در سازمان ملل جلسه گذاشتند و بسیج شدند که کشوری به ما اسلحه ندهد، اما امروز در همان سازمان ملل جلسه گرفتند که کشورها از ایران سلاح نخرند.
فرماندار بوشهر عنوان کرد :صدا سیما سازمانی است که مستثیم زیر نظر مقام معظم رهبری هست و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در «جهاد تبیین» بار اصلی بر دوش رسانه‌ها است، صدا و سیما بیش از همه این وظیفه را دارد که اقداماتی را در زمینه شناختِ مفاهیم این فرمایش و القایِ درست آن در جامعه داشته باشد. چرا که زیر بنای تبیین، «شناخت» است و در بطنِ تفکر دینی هم مفاهیمی چون «تبلیغ» و «تبیین» وجود دارد اما بیشترِ رسانه‌ها خودشان را درگیرِ مفهوم رسانه مدرن کرده‌اند. اگرچه این اعتقاد وجود دارد که اصالت پیدا کردنِ «تبیین»، رسانه را از نگاه هنرمندانه‌اش دور می‌کند اما جهاد تبیین، یک کنش هنرمندانه است. باید رسانه از ظرفیت نویسندگان و هنرمندان در این زمینه حداکثر بهره را ببرد. 
 
حیدری مدیرکل صدا و سیما : آمادگی این را داریم دستگاههای اجرایی عملکردشان را برای پخش به مرکز صدا و سیما تحویل  دهند.همچنین به منظور اجرای طرح‌های نظرسنجی خود یکسری پرسش گر نیاز داریم و آموزش هم میدهیم که چجوری کار پرسشگری را انجام دهند.در پایان نیز رابط صدا و سیما در فرمانداری بوشهر مشخص گردید.

شناسه خبر : 4785
تاریخ : 1401/10/4 08:02:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GCNhTH
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نشست #فرماندار بوشهر #صدا و سیما #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.