گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
همکارانم در صنعت نفت مردانه پای کار ایستاده‌اند/ دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم
وزیر نفت با تأکید بر اینکه وظیفه من این است که همه تلاشم را برای رفع دغدغه‌های نیروی انسانی به‌کار گیرم، گفت: قدردان زحمات همه همکارانم در صنعت نفت هستم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم، زیرا همکاران در شرایط گوناگون بدون اینکه ذره‌ای کم‌کاری کنند یا نگران باشند، مردانه پای کار ایستاده‌اند.

وظیفه من این است که همه تلاشم را برای رفع دغدغه‌های نیروی انسانی به‌کار گیرم، گفت: قدردان زحمات همه همکارانم در صنعت نفت هستم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم، زیرا همکاران در شرایط گوناگون بدون اینکه ذره‌ای کم‌کاری کنند یا نگران باشند، مردانه پای کار ایستاده‌اند.

 
شناسه خبر : 17671
تاریخ : 1403/7/15 14:44:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xdwmdw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صنعت نفت #وزیر نفت #دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • علی
    1 هفته قبل

    وزارت نفت اهتمام و اراده چندانی برای رفع مشکلات پرسنل خود ندارد، که اگر داشت بدون نیاز به هیچ مجوز جدیدی و فورا می‌تواند موارد حداقلی زیر را اجرا نماید: الف- برداشتن سقف مستمر اول که خود وزارت نفت اعمال کرده است. ب- پرداخت بک‌پی ماده ۱۰ ج- بازپرداخت مالیات‌های اضافه گرفته شده سال‌های قبل با عدم کسر مالیات در فیش‌های حقوقی تا مستهلک شدن بدهی سازمان مالیاتی به کارمندان