گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر در پی انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش
رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر در پیامی با تبریک انتخاب علی موحدی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشتند: تعامل سازنده بین خبرنگاران و روزنامه نگاران استان و فرهیختگان فرهنگی بي ترديد تاثير بسزايي در پيشرفت و توسعه استان دارد

متن کامل پیام رئیس و اعضای هیات مدیره  انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر  به‌شرح ذیل است:

برادر گرامی؛ جناب آقای علی موحدی

 

باسلام و ادای احترام

انتصاب شایسته حضرتعالی به‌عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر  بی تردید می‌تواند برای جامعه عظیم فرهنگیان استان، نویدبخش اتفاقاتی خوب باشد.

بی‌تردید توجه ویژه حضرتعالی به گسترش علم و اندیشه استان با جمایت انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان که به منظور حركت در مسير پيشرفت و توسعه استان، با همکاری دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی استان و دیگر نهادهای مرتبط، مشغول فعالیت می باشد، تداعی کننده اتفاقاتی ارزنده برای جامعه فرهنگی و رسانه ای استان می باشد.

توفیق روزافزون را برای شما از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم که بخش عمده‌ای از مطالبات فرهنگیان در زمان حضور شما در معاونت مطبوعاتی جامه عمل بپوشد.

توفیقات روزافزون را برای شما از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم که بخش عمده‌ای از مطالبات فرهنگیان استان در زمان حضور شما در جایگاه مدیرکلی آموزش و پرورش استان، جامه عمل بپوشد.

شناسه خبر : 1109
تاریخ : 1400/8/24 06:30:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kOJPyE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.