گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای ایران؛
پیام قدردانی کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر
کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر طی پیامی از بوشهریان و و جامعه دانشگاهی و فرهنگی استان بوشهر قدردانی نمود.

متن پیام بدین شرح است:

مردم شریف و آگاه استان بوشهر 

جامعه دانشگاهی و فرهنگی استان بوشهر 

درود بر شما 

دوباره با همت، تلاش و درایت شما طلیعه صبح امید در ایران عزیز دمیدن گرفت. بار دیگر جامعه آگاه ایران زمین در یک صحنه بسیار سخت، مسوولانه و امیدوارانه و فقط برای ایران و آینده فرزندانمان پا به عرصه گذاشتند.  ملت بزرگ ایران، آنگونه که شایسته مردمی متمدن است، هوشمندانه و آگاهانه نقشی بر مسیر مردمسالاری ایران زدند و در نهایت تصمیم گرفتند که خود تعیین کننده سرنوشت خود باشند. مردم این بار بیش از هر زمان دیگری با مطالباتی روشن که سالها ناشنیده و نادیده گرفته شده یا برآورده نشده اند پا به عرصه انتخابات گذاشته و برای تحقق آرمان های خود که همانا آبادانی و پیشرفت ایران عزیز هست، از جان‌ و آبرو مایه گذاشتند.

خواست همه کسانی که از کارزار انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان حمایت کرده اند، به ویژه جامعه دانشگاهی کشور و استان بوشهر تحقق ایرانی آباد و آزاد است.  ایرانی که جای بهتری برای زندگی همه ایرانیان باشد.

در این مسیر همه با هم بودیم. برای ایران همدلی و همکاری کردیم، و به معنای واقعی همه بازیگر و نقش آفرین بودند. لذا از طرف کمیته دانشگاهیان حامی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر از یکایک شهروندان، استادان و کارکنان همه دانشگاهها، کارمندان و کارگران، جامعه فرهنگی، معلمان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه، ورزشکاران، مجموعه شرکت ها و فعالان حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان، تجار، صاحبان صنایع و معادن، کشاورزان، کارآفرینان و اصناف و بازاریان کشور و به طور خاص استان بوشهر سپاسگزاری نموده و به عنوان جامعه دانشگاهی استان بوشهر با شما پیمان می بندیم همواره در کنار شما بوده و در دفاع از حقوق ملت از هیچ تلاشی درنگ نخواهیم کرد.

اکنون که رئیس جمهور ایران انتخاب شده است، با احترام فراوان به همه ی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و حامیان ایشان، همگان را به همراهی و همکاری برای اعتلای میهن عزیزمان دعوت می نماییم.


کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر

شناسه خبر : 15960
تاریخ : 1403/4/16 12:30:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4m2pEN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پزشکیان #مسعود پزشکیان #انتخابات

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • زهرا گیاهی فومنی
    3 ماه قبل

    با سلام و تبریک خدمت رییس جمهور محبوبمان آقای دکتر پزشکیان .خوشحالم که پس از تلاش فراوان جهت پیروزی شما و جمع کردن رای و دلشوره های هرروز و شبم شما به مقام ریاست جمهوری رسیدید و این یک آروزی قلبی من بود که با دیدن مناظره های شما به آن رسیدم .آقای دکتر مقام ریاست جمهوری تان مبارک . امیدوارم همیشه و در طول این دوران شریف در کنار مردم خونگرم میهن مان باشید و ایرانی جدید با آرمان های والا در دفاع از حقوق زنان کشورم بسازید امیدوارم زنان پابه پای مردان درهر زمینه ای ازحقوقی مساوی در مقابل مردان برخوردار باشند . با امید موفقیت و سربلندی برای شما بزرگوار و آرزوی سلامتی روز افزون و عاقبت بخیر و طول عمر باعزت برای شما رییس جمهور عزیزمان.