گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رویدادهای فرهنگی هنری ایران
کارگاه آموزش شاهنامه‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران
کارگاه آموزش شاهنامه‌خوانی با تدریس کیخسرو دهقانی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود

کارگاه آموزش شاهنامه‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران

 

کارگاه آموزش شاهنامه‌خوانی با تدریس کیخسرو دهقانی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

 

به گزارش دریاکنار: کارگاه آموزش شاهنامه‌خوانی با تدریس کیخسرو دهقانی شاهنامه‌خوان و پژوهشگر شاهنامه در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

 

کیخسرو دهقانی شاهنامه‌خوان و پژوهشگر شاهنامه در سال ۱۳۴۵ در الیگودرز متولد شد. او شاهنامه‌خوانی را نزد پدرش استاد ابوالقاسم دهقانی شاهنامه‌خوان برجسته آموخته است و سال‌ها تجربه شاهنامه‌خوانی و نقالی در نقاط مختلف کشور و همچنین کسب جوایز جشنواره‌های هنری با موضوع شاهنامه را در کارنامه هنری‌اش دارد.

 

علاقه‌مندان به شاهنامه‌خوانی برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰ داخلی‌های ۱۲۷، ۲۲۵ و ۱۱۲ تماس بگیرند.

شناسه خبر : 15975
تاریخ : 1403/4/18 10:25:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8o3ztS
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #ارسباران #کیخسرو دهقانی #شاهنامه‌خوانی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.