گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارگاه نویسندگی بایسته‌های نگارش جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی بوشهر برگزار شد
کارگاه نویسندگی از سری برنامه های جنبی جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور دبیر علمی جشنواره در مشهد برگزار شد.

به گزارش دریاکنار به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این خصوص بیان کرد: کارگاه نویسندگی با موضوع بایسته‌های نگارش داستان کودک و نوجوان با نگاه ویژه به تولیدات دینی و فرهنگ رضوی برگزار شد.
وحید حیدری افزود: این کارگاه ازسری برنامه های جنبی جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی است که با حضور دکتر حمید رضا نویدی مهر دبیر علمی جشنواره و نویسندگان استان مشهد به صورت رایگان و ویژه نویسندگان با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ارشاد برگزار شد.
وی افزود: این  کارگاه را هفتم اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 16 الی 19 بعدازظهر در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) واقع در بلوار وکیل آباد، خیابان هفتم تیر، میدان هشتم شهریور با حضور و استقبال زیاد نویسندگان این استان  برگزار شد .
گفتنی است دبیرخانه جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی به میزبانی استان بوشهر و با موضوعات فرهنگ، معارف و آموزه‌های رضوی؛ سبک زندگی رضوی؛ فرهنگ زیارت؛ جلوه‌های مهربانی و مهرورزی در سیره‌ امام رضا علیه‌السلام؛ آموزههای دینی و تربیتی در سنت و سیرۀ امام رضا علیه‌السلام؛ امام رضا علیه‌السلام و خانواده و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان؛ امام رضا علیه‌السلام، عالم آل محمد صلوات‌الله‌علیه و آله؛ امام رضا علیه‌السلام و انقلاب اسلامی، آثار خود را در دو بخش کودک و نوجوان می پذیرد.

شناسه خبر : 7557
تاریخ : 1402/2/12 13:47:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mjJT39
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کارگاه نویسندگی #جشنواره ملی داستان #کودک و نوجوان #فرهنگ و ارشاد اسلامی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.