گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اسباب بازی‌های جدید تجهیز شدند
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: به‌منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به کودکان، ۳۷ بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اسباب بازی‌های جدید تجهیز شدند.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حیدر راهب بیان کرد: کودکان امروز، بزرگان و آینده سازان فردای این مملکت هستند و این آینده روشن و نویدبخش در گرو افزایش آگاهی، آموزش هدف دار و بیداری این نسل مستعد است.

وی افزود: بخش کودک کتابخانه‌ها نقش مهمی در جذب و علاقه مندی کودکان به مطالعه، کتابخوانی و افزایش آگاهی آن‌ها دارد، به‌همین منظور تجهیز این بخش با وسایل، کتب و اسباب بازی‌های بروز و مورد علاقه کودکان از ضروریات است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: به همین منظور و با هدف تجهیز بخش کودک کتابخانه‌ها، با کارشناسی صورت گرفته بیش از ۵۰۰ قلم اسباب بازی در زمینه‌های فکری، آموزشی و سرگرمی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خریداری و بین ۳۷ بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اولویت کتابخانه‌های مناطق محروم و روستایی توزیع شد.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 9637
تاریخ : 1402/4/26 11:58:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KpirUd
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #کتابخانه‌های عمومی #استان بوشهر #کودک #اسباب بازی‌ #تجهیز

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.