گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 کسب رتبه برتر مركز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دشتي درجشنواره شهید رجایی
مركز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دشتي در بیست و چهارمين جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را در گروه آموزشی و پژوهشي کسب کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، عبدالحميد رسولي رئيس مركز آموزش فنی وحرفه ای دشتي در اين خصوص گفت: در جشنواره شهيد رجايی همه ساله دستگاه‌هایی که خدمات‌رسانی بهتری به جامعه هدف بر اساس شاخص‌های اختصاصی وعمومی تعیین شده سازمان اداري و استخدامي دارند تجلیل می‌شوند كه امسال نيز همچون ساليان گذشته مركزآموزش فني و حرفه اي دشتي موفق به كسب رتبه برتر شد.
وی با اشاره به اینکه ارزیابی ودانستن کم وکیف عملکرد دولت در جهت تقویت اعتماد عمومی می باشد
افزود: جشنواره شهیدرجایی ا هداف چون ارایه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی،  تقدیرازتلاشگران عرصه خدمت، نهادینه کردن فرهنگ مدیریت وبهبودعملکرد،  ایجادرقابت سالم بین دستگاههای اجرایی وایجاد انگیزه برای کارکنان ومدیران را دنبال می کند.
رسولي بیان کرد: هرسازمانی برای آگاهی از میزان تحقق اهداف تعیین شده دربرنامه استراتژیک خود، مطلوبیت وکیفیت فعالیت ها ونتایج عملکردپویا نیازمند پایش وکنترل عملکرد است.
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي دشتي اضافه کرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و در این راه بهترین و بالاترین تقدیر رضایت مردم است و کاری ارزشمند است که رضایت مردم در آن باشد. اگر موفقيت و مقامي براي سازمان يا دستگاهي حاصل مي‎شود نتيجه کار گروهي و همکاري کارمندان خدوم آن دستگاه است .
وی لازمه تحقق  اهداف عالی وکلان کشور را در بعدهای مختلف نیازمند هم افزایی بین بخشی ،تعامل و برنامه‌ريزي صحيح و کاربردي دانست و گفت:در سال تولید ،پشتيباني ها، مانع زدايي ها  مسئوليت دولت مردان در پيشبرد اهداف نظام و ارتقاي بهره‌وري و بهبود عملکرد بيش از پيش حساس و مهم است .
رسولي تاكيد كرد:  مجموعه آموزش فني و حرفه اي دشتي از هیچ تلاشی برای ارایه خدمت به گروههای هدف ودر خدمت به مردم  کوتاهی نخواهد کرد.

شناسه خبر : 849
تاریخ : 1400/6/16 07:13:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EIGGHJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.