گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کمک ۸۴۰ میلیون تومانی خیران کمالشهری در جشن گل‌ریزان
جشن گلریزان کمالشهر با مشارکت شورای شهر و شهرداری کمالشهر برگزار و جمعا مبلغ ۸۴۰ میلیون توسط خیران به نیازمندان اهداء شد.

سعید افلاکی رئیس کمیته امداد البرز کمالشهر بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: نیکوکاران و خیران کمالشهری با حضور در جشن گل‌ریزان نیازمندان با اهدای ۴۵۶ میلیون تومان وجه نقد، ۳۱۳ سبدکالا و اطعام ۲۰۰ نفر از نیازمندان توسط مرکز نیکوکاری تنهاترین سردار، اعطای سکونت رایگان یکساله به زوج جوان در آپارتمان استیجاری، ۵۰ سبد کالا اهدایی خیرّ کرجی و اهدای سه تخته فرش و ماشین لباسشویی به مددجویان و نیازمندان این شهر شب معنوی و پر برکتی را برای محرومان رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز توسط یکی از خیرین به آزادی زندانیان نیازمند اهدا شد افزود: در این مراسم ۴۲ حامی نیکوکار کفالت و حمایت معنوی ۳۰۲ فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.     

افلاکی با بیان اینکه محور اصلی استمداد از خیران برآورده کردن نیاز‌های ضروری خانوار‌های دارای وضع اضطرار است، افزود: به همت خیران، مراکز نیکوکاری، شورای شهر، بسیج، شهرداری، دفتر امام جمعه و کمیته امداد کمالشهر بیش از ۸۴۰ میلیون تومان برای کمک به مددجویان و نیازمندان این شهر جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد کمالشهر گفت: مردم نیکوکار و خیران  می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، و واریز به شماره‌۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.

شناسه خبر : 7188
تاریخ : 1402/1/29 20:56:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cusyOV
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #گلریزان #کمک #دریاکنار #کمالشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.