آخرین اخبار
💢20 برگزیده‌ی جشنواره‌ حرف‌آورد استان بوشهر تجلیل شدند
در جریان برگزاری اولین نشست کارگروه عفاف و حجاب جشنواره حرف‌آورد از 20 برگزیده‌ی جشنواره‌ حرف‌آورد استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش نشریه دریاکنار وبه نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اولین نشست کارگروه عفاف و حجاب جشنواره حرف‌آورد 22 تیر 1400 با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی، فعالان فرهنگی و برگزیدگان جشنواره، در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
مسئول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: کارگروه عفاف و حجاب با حضور بانوان فعال اجتماعی و اعضا هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان شکل گرفته است. 
خدیجه گرشاسبی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم به تشریح اهداف برگزاری این نشست پرداخت و ابراز داشت: اهداف این جلسه در هفته عفاف و حجاب شناسایی و ساماندهی کارگاه تولیدی و مراکز پخش محصولات عفاف و حجاب در استان، و همچنین ارائه‌ی ایده‌‎های عفاف و حجاب در قالب حرف‌آورد بود.
گفتنی است، در پایان این نشست به ۲۰ نفر از فعالین فضای مجازی که در جشنواره حرف‌آورد شرکت داشتند، هدایایی اهدا شد، و همچنین احکام فعالین اعضا هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان به انان اعطا شد.

شناسه خبر : 693
تاریخ : 1400/4/23 19:49:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/l2aXcB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.