آخرین اخبار
57 درصد ظرفیت سد رئیسعلی دلواری آبگیری شده است
استاندار بوشهر گفت: حال حاضر ظرفیت سد رئیسعلی دلواری، پایدار و قابل اعتماد بوده و حدود 57 درصد ظرفیت سد آبگیری شده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌‌زاده در بازدید از سد رئیسعلی دلواری، آخرین وضعیت پروژه شبکه فرعی آبیاری دشت شبانکاره را مورد بررسی قرار داد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه تأمین آب شرب و کشاورزی یکی از اولویت‌های مهم استان ابراز داشت: در این زمینه طرح‌های مهمی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در  حال اجرا است.
وی تسریع در ساخت سدهای در حال اجرا در استان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: سد رئیسعلی دلواری در  دشتستان یکی از مهم‌ترین سدهای استان است که نقش مهمی در تأمین آب اراضی کشاورزی این شهرستان دارد.
محمدی‌زاده هدف از این بازدید را بررسی میزان آب سد دانست و افزود: در حال حاضر ظرفیت سد پایدار و قابل اعتماد بوده و حدود 57 درصد ظرفیت سد آبگیری شده است.
استاندار بوشهر یادآور شد: هدف دیگر ما از سفر به شبانکاره، پیگیری و تسریع در آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه فرعی دشت شبانکاره است.
محمدی‌زاده گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، برای این پروژه اعتبار گرفتیم و اعتبار آن تخصیص یافته و تکمیل این پروژه در اقتصاد و معیشت مردم شبانکاره و تولید محصولات کشاورزی مهم است.
وی بازدید از وضعیت کشاورزی منطقه شبانکاره را از دیگر اهداف این سفر ذکر کرد و یادآور شد: بهره‌وری ما از آب خوب نیست و باید به استفاده از روش‌های مختلف از این آب استفاده بیشتری کرد.

شناسه خبر : 1546
تاریخ : 1400/12/8 18:16:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LX6Z5Q
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار بوشهر #احمد محمدی زاده #سد رئیسعلی دلواری #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.