آخرین اخبار
آموزش رایگان افراد معلول تحت پوشش بهزیستی البرز کلید خورد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: در راستای ارتقاء مهارت و توانمندسازی افراد معلول تحت پوشش بهزیستی و اعضای خانواده آنان، ارائه آموزش رایگان فنی و حرفه‌ای در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قرار گرفت.

بهزاد غفاری گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای اجرای طرح نذرمهارتی، با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه مهارت آموزی افراد معلول معرفی شده از اداره کل بهزیستی استان، از ظرفیت ها و پتانسیل های آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان در جهت ارتقای توان مهارتی افراد معلول و خانواده آنان به صورت رایگان بهره خواهیم برد.

او افزود: در این راستا، مشوق هایی از طریق ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزا به آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان البرز که در این طرح مشارکت دارند، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: اعتقاد بر این است که افراد دارای معلولیت، از هوش و ذکاوت بسیار بالایی برخوردارند و به‌عنوان «سفیران مهارتی» الگویی برای سایر افراد محسوب می‌شوند؛ زیرا با غلبه بر محدودیت‌هایی خود، بسیار کارآمد ظاهر می‌شوند و یک فرد بسیار مفید و مؤثر برای جامعه خواهند بود.

شناسه خبر : 6915
تاریخ : 1402/1/21 16:21:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cVdJib
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #معلول #توان یاب #کرج #رایگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.