آخرین اخبار
آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید امور حقوقی و پیمانها پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
با حضور مدیر، اعضا هیات رئیسه و شماری از کارکنان بخشهای ستادی و عملیاتی پالایشگاه نهم، آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید امور حقوقی و پیمانها پالایشگاه نهم، برگزار گردید.

به گزارش دریاکنار؛ مدیر پالایشگاه نهم ضمن تقدیر شفاهی از تلاش جناب اسماعیل کیانی، طی مدت تصدی گری ایشان در امور حقوقی و پیمانها، تشکر و برایشان آرزوی توفیق در مسیر و پالایشگاه جدیدشان نمودند. در ادامه، وی ضمن خوشامدگویی به آقای ایرانمنش، معرفی و شروع کار ایشان را در پالایشگاه نهم، به فال نیک گرفته و عنوان داشتند که با تعامل همه جانبه، می توان خاستگاه سایت دوم و خواستگاه کارکنان شاغل در این حوزه را هدایت و رهبری نمود.
ذکر خاطره گویی، تقدیم هدایا به رسم یادبود و همچنین عکس و … از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

گفتنی است که جناب کیانی، برابر تصمیمات کمیته محترم انتصابات، از این پس در پالایشگاه سوم، انجام وظیفه خواهند نمود و آقای ایرانمنش، تا پیش از این در پالایشگاه یازدهم، حضور و فعالیت داشتند و هر دو این همکاران بزرگوار، در زمان تصدی گری و فعالیت خود در محل کار، منشا اثرات بسیار عالی و مطلوبی بوده اند.

 

منبع: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

شناسه خبر : 13768
تاریخ : 1402/11/16 08:37:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TA7tWW
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تودیع و معارفه #روسای قدیم و جدید #امور حقوقی #پیمانها #پالایشگاه نهم #مجتمع گاز پارس جنوبی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.