آخرین اخبار
آیین رونمایی از کتاب "در مسیر استعدادهایت رشد کن" به نویسندگی نرگس مهبودی برگزار گردید
در روز چهارشنبه یک آذر ماه، آیین رونمایی از کتاب "در مسیر استعدادهایت رشد کن" به نویسندگی نرگس مهبودی در ساعت 9 صبح در محل کتابخانه شهدای باغ زهراء بوشهر با حضور دکتر حبیب صادقی و دکتر محمدرضا بحرانی برگزار گردید.

در این مراسم، نرگس مهبودی بیان کرد: "کتاب 'در مسیر استعدادهایت رشد کن' می تواند در کشف و آشکار شدن استعدادها و نقاط قوت افراد موثر باشد. همه انسان‌ها استعدادهای نهفته‌ای دارند که در انتظار شکوفا شدن هستند."

وی افزود: استعداد همانند گنجی در درون انسان‌ها است که این گنج نیاز به کشف و بهره‌برداری دارد و هیچ طعم شیرینی از این بالاتر نیست که انسان بفهمد برای چه کاری ساخته شده است و در چه مسیری قرار بگیرد که متناسب با استعدادها و توانمندی‌هایش باشد.این نکته را بدانید که هیچ معجزهای در کار نیست؛ همین که در راه درست خود قرار بگیرید، شاهد اتفاقات بی نظیری خواهید بود. 

از سوی دیگر، دکتر بحرانی اظهار کرد: ضمن عرض تبریک بابت نوشتن همچین کتابی، این کتاب حاصل اندیشه‌های جدید می‌باشد و جلسات نقد کتاب می‌تواند ایجاد یک فرصت برای بیان دیدگاه و اندیشه‌ی جدید نویسنده باشد.

ایشان در ادامه افزود: ما سه دنیا داریم یک دنیای واقعی، دنیای اندیشه ها و دنیای کتاب. 

در پایان، دکتر صادقی نیز با تشکر از خانم مهبودی تأکید کرد: مغز به عنوان مهمترین ابزاری که در دسترس ما انسان‌ها وجود دارد، در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است. باید افراد بتوانند هدف زندگی خود را پیدا کنند و در گروه‌ها شرکت کنند تا از طریق پنجره جوهری شناخت بهتری داشته باشند.

ایشان اظهار داشتند ما باید استعدادیابی را در سطح جامعه گسترش دهیم و چاپ چنین کتابهایی به افراد جامعه بخصوص نوجوانان جهت پیداکردن مسیر آینده و اهداف شان یاری رسان است. 

این آیین به مناسبت رونمایی از کتاب "در مسیر استعدادهایت رشد کن" به پایان رسید و حاضرین امیدوارند که این کتاب بتواند به کشف و توسعه‌ی استعدادها و توانمندی‌های هر فرد کمک کند و باید بتوانیم استعداد یابی را در سطح جامعه گسترش دهیم و اینکه مانند لاک پشت باشیم و آهسته و پیوسته هدف و یک مهارت را دنبال کنیم که بتوانیم در آن زمینه موفق شویم.
در انتهای این آیین، باحضور نویسنده کتاب و مدعوین، کتاب درمسیر استعدادهایت رشد کن رونمایی شد و به تعدادی از حضار یک جلد از این کتاب اهدا گردید.

شناسه خبر : 12562
تاریخ : 1402/9/4 04:48:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rp66fM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رونمایی #کتاب #نرگس مهبودی #در مسیر استعدادهایت رشد کن #کتابخوانی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.