گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دلیران تنگستان در حسرت وفاق ملی؛
ابهام در تایید شهردار منتخب دلوار
تنگستان - دریا کنار- علی جهاندار؛ در پی تحقق وفاق ملی که نتیجه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور و کسب رأی اعتماد کابینه ایشان بود . مردم ایران با امید به آینده‌ای روشن‌تر، چشم به ثمرات این همدلی دوخته‌اند، مردم شریف ایران علی الخصوص استان بوشهر، این وفاق و همدلی را مدیون رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

 

🔖در این میان، مردم شریف و شهیدپرور تنگستان که از دیرباز به ولایتمداری و شجاعت شهره بوده‌اند، بیش از هر گروه دیگری مستحق بهرمندی از برکات این وفاق میباشند .حمایت قاطع مردم این منطقه از دکتر پزشکیان و دولت وی، نشان از وفاداری و اعتماد آنان به نظام و انقلاب اسلامی دارد.

 

🔖با این حال، خبر تأیید نشدن نهایی شهردار منتخب و محبوب مردم دلوار، سایه‌ای از ابهام بر این وفاق ملی در این منطقه انداخته است. 

 

🔖حاج علی احمدنیا که با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر دلوار و حمایت گسترده مردم به عنوان شهردار انتخاب شده بود، در مدت کوتاهی که به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت داشته، خدمات ارزنده‌ای به شهر ارائه کرده است. برگزاری باشکوه یادواره سردار بزرگ جنوب، رئیس علی دلواری، با حضور رئیس قوه قضائیه و استقبال گسترده مردم، از جمله این خدمات است.

 

🔖حمایت گسترده مردم شریف دلوار از حاج علی احمدنیا، نشان از توانایی‌ها و شایستگی‌های وی برای تصدی این مسئولیت مهم دارد. امید است مسئولان محترم استانی با در نظر گرفتن خواست مردم و خدمات ارزنده شهردار منتخب، نسبت به تأیید نهایی ایشان اقدام نمایند تا مردم شریف دلوار بتوانند از خدمات ارزنده وی بهره‌مند شوند.

 

🔖 مسئولان محترم استانی با در نظر گرفتن خواست اکثریت مردم شریف دلوار، نسبت به تأیید نهایی شهردار منتخب اقدام نمایند چرا که خدمات ارزنده حاج علی احمدنیا در مدت کوتاهی که به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت داشته، نشان از توانایی‌های و شایستگی‌های وی دارد و تأیید نهایی شهردار منتخب، گامی مهم در جهت تقویت وفاق ملی در منطقه تنگستان خواهد بود.

شناسه خبر : 17280
تاریخ : 1403/6/31 07:42:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bK2paB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی احمدنیا #دلوار #شهرداری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.