آخرین اخبار
اجرای طرح تقویت بنیه علمی و مشاوره تحصیلی دانش‌آموزان خانواده کارکنان ساکن شهر مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و شهر جم همسو با مسئولیت اجتماعی
نشست هم اندیشی و تقویت بنیه علمی و افزایش سطح آگاهی و جمع بندی کنکور 1402 دانش‌آموزان کارکنان ساکن شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و شهر جم با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ابوالحسن بی‌‌باک در نشست هم اندیشی و مشاوره تحصیلی دانش‌آموزان کارکنان ساکن شهرک مسکونی و شهر جم که با برنامه‌ریزی مرکز تخصصی مشاوره و برنامه‌ریزی مرکز مطالعات خانواده نسیم زندگی برگزار گردید، بیان کرد: افزایش سطح آگاهی و آشنایی با مهارت‌های زندگی دانش‌اموزان کارکنان پرتلاش ساکن شهرک مسکونی مجتمع و شهر جم یکی از اهداف مهم این نشست هم‌اندیشی می‌‌‌باشد.

بی‌باک در این نشست عنوان داشت: افزایش سطح کیفیت آموزش و برگزاری جلسات تخصصی ویژه دانش‌آموزان ساکن شهرک مسکونی مجتمع و شهر جم در حال حاضر یکی از برنامه‌های اصلی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و ارتقای آن از وظایف مهم و حیاتی است.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست خاطرنشان کرد: داشتن هدف به دانش‌اموزان انگیزه ی حرکت می دهد و مهمترین عامل برای کسب موفقیت می باشد، وقتی به هدفتان نگاه می کنید انگیزه ی شما برای تلاش و کوشش، مضاعف می شود و این بهترین دستاورد داشتن هدف است. شما دانش‌اموزان یک هدف بزرگ دارید، پس برای رسیدن به آن باید تمام همت خود را به کار بگیرید.

وی ادامه داد: شما دانش‌آموزان فرهیخته، سرمایه‌های گرانمایه‌ی کشور با برنامه‌ریزی دقیق و منظم می‌توانید بهترین نقش را در مسیر عزت و شکوفایی کشور داشته باشید و امید داریم با حمایت‌ها و رهنمودهای مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بهترین گام‌ها را در جهت افزایش سطح آموزش در شهرک مسکونی برداریم.

همایش مشاوره تحصیلی و جمع‌بندی کنکور 1402 با حضور اساتید برجسته کشوری روز چهارشنبه در سالن چند منظوره فرهنگسرای توحید و روز پنج شنبه (17 آذرماه) در مدارس امام خمینی ( ره) و هاجر با حضور پرشور دانش‌اموزان برگزار شد.

شناسه خبر : 4452
تاریخ : 1401/9/19 14:52:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JNv3IA
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی #تقویت بنیه علمی #مشاوره تحصیلی #جم #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.