آخرین اخبار
اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در استان بوشهر آغاز شد
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر: از اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در استان بوشهراز تاریخ 27 تا30آذر ماه سالجاری آغاز شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت, معدن وتجارت استان بوشهر؛ نصرالله کشاورزافزود: در اجرای این طرح پنج تیم بازرسی از واحدهای صنفی در سطح بازار حضور خواهند داشت که در هر شهرستان نیز یک گروه ازصنوف هدف ، بازرسی می‌کنند.

وی اعلام کرد: از ساعت ۱۰ صبح ۲۷ آذرماه سالجاری گشت مشترک بازرسی از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، و با حضور جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی و معاون دادستان بوشهر از واحدهای صنفی هدف شب یلدا از جمله آجیل، شیرینی، گل و میوه فروشی‌ها با تاکید بر اقلام انار و هندوانه بازرسی می نمایند.

کشاورز ادامه داد: از فردا گشت‌های کنترل و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت بازرسی‌های نوبه‌ای (میدانی) خود بر این اصناف را بویژه در نقاطی از شهر که در هر صنف احتمال گران‌فروشی وجود دارد، به مدت سه روز انجام می‌دهند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان بوشهر با بیان اینکه تیم بررسی شکایت‌های مردمی جدای از تیم‌های گشت و بازرسی است، افزود: در این ایام احتمال افزایش گزارش‌های مردمی وجود دارد و هم‌استانی‌ها می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سایت یا سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش کنند.

کشاورز بیان کرد: گشت‌های نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت به طور پیوسته انجام می‌شود اما در این طرح تا ۳۰ آذر ماه تاکید بر اصناف پرفروش شب یلدا است.

معاون اداره کل صمت استان بوشهراعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۱۵ هزار بازرسی از اصناف استان بوشهر انجام شد که منجر به تشکیل پرونده تخلف برای ۲ هزار و ۵۰۰ صنف شده است.

وی عنوان کرد: گران‌فروشی، کم فروشی و انجام ندادن تعهدات واحد صنفی امسال پرشمارترین تخلفات ثبت شده برای اصناف این استان بوده است.

کشاورز افزود: بیشترین واحدهای صنفی متخلف به ترتیب سوپر مارکت، میوه فروشی‌ها، پوشاک، نانوایی، قنادان، مرغ فروشی‌ها، تعویض روغنی، ساندویج فروشان و آرایشگاه‌های مردانه و زنانه است

شناسه خبر : 4633
تاریخ : 1401/9/27 15:52:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/03kZ1B
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شب یلدا #نظارت #نصرالله کشاورز #اداره کل صمت #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • خوشنوا
    1 سال قبل

    کشاورز اولش خودشو ساماندهی بده اونوقت بیات بازار ساماندهی بده واقعا برای استاندار متاسفم فقط شعار میده هیچ کار از دستش برات نمیات