گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
احداث ۱۰ کیلومتر فاضلاب شهر گناوه
ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آلودگی دریا عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب محله های جنوب شرقی شهر بوشهر ( تنگک ها ) در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۹۰ کیلومتر لوله گذاری احداث ۳ باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب نیاز می باشد.

عالی اعتبار این طرح را ۱۵ هزار میلیارد ریال دانست و گفت: این پروژه از محل اعتبارات عمومی و تهاتر نفت و در مدت ۲۴ ماه اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از احداث ۱۰ کیلومتر فاضلاب شهر گناوه در سال قبل خبر داد و گفت: پس از اجرای این پروژه ۶۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در منطقه ساحلی گناوه احداث شد.

وی تصریح کرد: در سال قبل با تخصیص ۴۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ۱۲/۵ کیلومتر فاضلاب در شهر دیلم به منظور کاهش آسیب به محیط زیست و و دریا اجرایی شد.

عالی پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب دیلم را ۹۰ درصد عنوان کرد و افزود: پس از اجرای کامل این طرح ۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

شناسه خبر : 9908
تاریخ : 1402/5/8 12:41:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/W9Ms9F
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #کلنگ زنی #شرکت #آب و فاضلاب #آلودگی #تنگک ها #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.