گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارسالی _مخاطب در خصوص بانک ملی
بانک ملی تا کنون در مورد تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی که اکثرا بیش از ۱۵تا ۱۷سال سابقه خدمت دارند اقدامی انجام نداده است

 

 

با سلام و عرض ادب

  بانک ملی تاکنون در مورد تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی که اکثرا بیش از 15 تا 17 سال سابقه خدمت دارند بهانه های مختلف مثل بار مالی گرفته است    اما پس از تبدیل وضعیت پرسنل سهیمه دار با کمترین سابقه ، در اقدامی جدید پرسنل موسسه نور را بدون گزینش و بررسی سوابق استخدام کرده و جالب تر اینکه اکثریت نیروهای خدماتی موسسه نور با حکم متصدی به استخدام بانک ملی درآمده اند و بیشتر شعب موسسه نور پس از ادغام فاقد نیروی خدماتی اعلام شده اند . همچنین تعداد خیلی زیادی از بیرون بدون طی مراحل استخدام گزینش یا حتی مدرک و سابقه ای در کمترینزمان به استخدام موسسه نور درآمدند تا بعد از ادغام کارمند رسمی بانک ملی بشوند .

لطفاً این خبر را انتشار دهید، تا شاید صدای من و امثال من که 16 تا 17 سال سابقه کار داریم و به همین راحتی کنار گذاشته میشویم شنیده شود.*

 

بسمه تعالی

« بِالعَدلِ قَامَتِ السَماوات وَ الاَرض »

« زمین و آسمان ها به واسطه عدالت بپاداشته شده اند »

 

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ـ رئیس محترم جمهور

جناب آقای ولی اسماعیلی ـ نائب رئیس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر نجارزاده ـ مقام محترم مدیریت عامل بانک ملی ایران 

با سلام و احترام ؛ همانگونه که مستحضرند ساماندهی کارکنان دولت و عدالت در پرداخت ها از وعده های جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهور بوده است و از طرفی هم اکنون در لایه های مختلف استخدامی (رسمی ، شرکتی و قراردادی و...) ، تبعیض در میزان پرداختی به کارکنانی مشاهده می شود که با مدرک تحصیلی و سوابق مشابه در یک مجموعه فعالیت دارند که این امر قطعا به انگیزه آنها برای ارائه خدمات با کیفیت خدشه وارد می کند . 

در بانک ملی نیز نیروهای توانمند ، با تجربه و سابقه کاری بالا و مسئولیت پذیر که جملگی از فرزندان غیور ، پرتلاش و زحمتکش این مرز و بوم بوده ، تحت عنوان نیروهای شرکتی با کمترین حقوق و دستمزد و بدون هیچ گونه امنیت و آینده شغلی ، فراتر از شرح وظایف محوله مشغول به خدمت می باشند و تنها تفاوت این نیروها با نیروهای پیمانی و رسمی نداشتن شناسه کارمندی است . همین امر سبب تضییع حقوق این نیروها از لحاظ نحوه اجرای نظام پرداخت و امنیت شغلی می شود ؛ بطوریکه در هیچ یک از تصمیمات بانک این نیروها مورد توجه قرار نگرفته و هیچ گاه صدایشان به جایی نمی رسد . از طرفی تغییر وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران و جانبازان و شهدای عزیز و نیز ادغام شدن کارکنان موسسه اعتباری نور در بانک ملی که در سکوت خبری و ناگهانی انجام شد ، سبب ایجاد بی انگیزگی و آینده مبهم کاری این قشر زحمتکش شده است .

علی ایحال ، اینجانبان جمعی از نیروی شرکت تدارک بانک ملی از نمایندگان محترم انقلابی مجلس شورای اسلامی و مسئولین ذیربط تقاضامندیم در جهت تحقق شعار ریاست محترم جمهوری اقدام نموده و نسبت به مشخص نمودن وضعیت استخدام نیروهای غیر ایثارگر پس از سال ها خدمت خالصانه (بعضا دارای بیش از 15 سال سابقه کاری) و افزایش روحیه و امید و نشاط کاری این قشر ساعی ، مجدانه پیگیری نمایند و نحوه استخدام را در جهت جلوگیری از هر گونه تبعیض و بی عدالتی قانونمند فرمایند تا فرزندان ایران اسلامی سهم یکسانی از عدالت علوی داشته باشند . امید به آنکه با عنایت پروردگار و دستان توانمند نمایندگان محترم این مهم ، اتفاق بیفتد .

جمعی از نیروی شرکت ملی خدماتی تدارک

بانک ملی ایران

 

 
شناسه خبر : 12794
تاریخ : 1402/9/17 09:57:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Xnq3Cp
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صدای مخاطب #بانک ملی #تبدیل وضعیت #نشریه دریکنار

نظرات

3
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • ن
    10 ماه قبل

    واقعا ظلم واقعی در حق نیروهای شرکت تدارک من خودم ۱۱ سال سابقه کاری دارم اسمش اینکه تو بلنک ملی مشغول به کار هستم اما باید بشینم ببینم از جاهای دیگه دارن میان و استخدام میشن عدالت امام علی این بود اون دوست عزیزی که سابقه کاری ۱۵ سال و مطرح کرده پس بقیه چی به حساب نمیان تکلیف هممون باید روشن بشه بقیه هم زحمت کشیدن

  • ناشناس
    10 ماه قبل

    دقیقا همان ظلمی که به امام حسین هم یزیدیان رواداشته وگفتند حق رااجراکردیم ،فقط فرق بین مابسته بودن دست وپای ماست.

  • ی شرکتی بانک ملی
    10 ماه قبل

    منم 16 سال سابقه دارم و بشدت دارند در حق ما ظلم میکنند . هیچ کسی باورش نمیشه بانک ملی شرکتی داشته باشه چون صدامون در نمی یامد تا اینکه از بانک های دیگه وارد بانک شدن و هیچ کسی به فکر ما نیست و امیدی به مسئولین بانک نداریم .