گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر: ‏نیروی انتظامی در همه گمرکات استان بوشهر مستقر شود‏
استاندار بوشهر استقرار نیروی انتظامی در گمرکات را یک ضرورت دانست و افزود: اکنون در برخی از گمرکات استان نیروی انتظامی مستقر شده که لازم است در همه گمرکات این استان پلیس برای نظارت در امر ورود و خروج کالا و پیشگیری از تخلف حضور داشته باشد.

احمد محمدی‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر، با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مردم ساحل‌نشین استان با فعالیت‌های دریایی گره خورده است اظهار داشت: پیشینه تاریخی فعالیت تجاری مردم استان بوشهر از طریق فعالیت‌های دریایی بسیار طولانی است.

وی ساماندهی کالا همراه ملوان تحت عنوان ته‌لنجی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: به دستور رئیس جمهور در زمینه کالا ته‌لنجی دستورالعمل بر اساس برنامه زمان‌بندی تهیه و با اصلاحاتی در هیئت دولت تصویب شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن این دستورالعمل بیان کرد: در این راستا آیین‌نامه اجرایی برای ساماندهی کالا ته‌لنجی در دستور کار قرار گرفته که مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

محمدی‌زاده یکی از معضلات مهم را فعالیت خودروهای شوتی دانست و خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از فعالیت این خودروها، جابجایی و انتقال کالاهای ته‌لنجی با خودروهای کوچک در سطح استان بوشهر آزاد است.

وی جابجایی کالا ته‌لنجی به‌صورت عمده با ماشین‌های سنگین ممنوع است افزود: انتقال کالا ته‌لنجی به خارج از استان ممنوع است و این گونه کالاها در سطح استان عرضه می‌شود.

استاندار بوشهر استقرار نیروی انتظامی در گمرکات را یک ضرورت دانست و افزود: اکنون در برخی از گمرکات استان نیروی انتظامی مستقر شده که لازم است در همه گمرکات این استان پلیس برای نظارت در امر ورود و خروج کالا و پیشگیری از تخلف حضور داشته باشد.

محمدی‌زاده برخورد با خودروها که خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام می‌کنند را یک ضرورت دانست و افزود: خودروها برای جابجایی کالا همراه ملوان و ته‌لنجی در سطح استان مشکلی ندارند و در این راستا رانندگان خودروها نباید به مقررات راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی کنند چراکه با رانندگان متخلف برخورد قاطع می‌شود.

شناسه خبر : 1318
تاریخ : 1400/11/6 11:58:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CrBfzn
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.