آخرین اخبار
استفاده از کالاهای باکیفیت ساخت داخل مسیر افزایش تولید را هموار می کند
سرپرست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به تولید پایدار گاز در این پالایشگاه، بر استفاده از فناوری روزآمد، استفاده از کالاها و تجهیزات باکیفیت ایرانی تاکید کرد و گفت: در شش ماه نخست سال 1401، بیش از 228 مورد کالا و تجهیزات مهم ساخت داخل در پالایشگاه نهم پارس جنوبی مورد استفاده قرار گرفته است

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود طاهری، سرپرست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به جایگاه و نقش بسیار مهم شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات باکیفیت داخلی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز بر پایه اراده ملی، تعهد، توان و تخصص داخلی، بومی‌سازی و فناوری‌های نو پدید آمده و اکنون استفاده و بکارگیری قطعات و تجهیزات باکیفیت سازندگان داخل را از اولویت‌های نخست خود قرار داده است.

وی در ادامه با بیان این که نگاه شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخلی باید به سمت شناسایی، ساخت و تامین کالاهای کلیدی و حیاتی در مجتمع گاز پارس جنوبی باشد گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، بیش از 228 مورد کالا و تجهیزات اساسی و مهم ساخت سازندگان داخلی در واحدهای پالایشگاهی فاز 12 پارس جنوبی مورد استفاده قرار گرفته است.

طاهری اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط برای گسترش تعامل و همکاری با سازندگان داخلی، پارک‌های علم و فنآوری و تولید بار اول در پالایشگاه های مجتمع و بخصوص پالایشگاه نهم پارس جنوبی مهیاست می‌توان با استفاده از ظرفیت های موجود، همچنین همکاران توانمند پالایشگاه نهم، در حوزه‌های مورد نیاز اقدام‌های مؤثری انجام داد.

شناسه خبر : 3718
تاریخ : 1401/7/24 05:45:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PW2IsJ
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی #مسیرافزایش تولید #سرپرست پالایشگاه #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.