آخرین اخبار
استفاده ۸۵ درصدی از کالا‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در پالایشگاه پنجم
مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۸۵ درصد از قطعات و تجهیزات راهبردی تولید کنندگان دانش بنیان در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی استفاده شده است.

کامبیز صفتی با اشاره به توان بسیار بالای سازندگان داخلی و تعامل و همکاری سازنده این مجموعه با شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: در سال جاری با تلاش متخصصان و کارکنان این مجموعه و با حضور بسیار ارزشمند تیم‌های تخصصی شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان کشور در پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع نیاز‌های کلیدی و حیاتی شناسایی شد و سازندگان داخلی توانستند بسیاری از موارد مهم را برطرف کنند.

وی افزود: پالایشگاه پنجم در سال جاری توانسته با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از سازندگان ایرانی بیش از ۱۲۴ تقاضا، به ارزش یک میلیون و ۱۰۰ میلیارد ریال خرید کالا‌های داخلی و استفاده ۸۵ درصدی از تولیدات قطعات و تجهیزات داخلی را ثبت کند.

صفتی بیان کرد: فناوران و مجموعه‌های دانش‌بنیان می‌توانند پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی را به نقطه بلندی در صنعت کشور برسانند که نیاز امروز ماست و با ظرفیت بالای شرکت‌های دانش‌بینان و پارک‌های علم و فناوری و اتصال آنان به این مجموعه بسیار مهم اقتصادی کشور اقدام‌های خوبی انجام می شود.

وی گفت: کالا‌های راهبردی و اساسی تولیدی شرکت‌های داخلی که در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی مورد استفاده قرار گرفته است در حوزه‌های برق، ابزاردقیق و مکانیک می‌باشد.

شناسه خبر : 6265
تاریخ : 1401/12/25 06:07:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BLP6Dz
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #شرکت‌های دانش‌بنیان #مدیر پالایشگاه پنجم #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.