آخرین اخبار
استمرار نظارت و بازررسی از نحوه عرضه کالا و خدمات درشهرستان تنگستان
به منظور استمرار نظارت جدی بر بازار و رصد و پایش نحوه ارائه کالا و خدمات در شهرستان تنگستان و همچنین بررسی وضعیت نظارت بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی در این شهرستان گشت مشترکی با حضور مشاورین بازرسی و اجرایی اداره کل صنعت،معدن و تجارت و با مشارکت نمایندگان اتاق اصناف ، جهاد کشاورزی ، مرکز بهداشت و سایر دستگاههای مرتبط در شهرستان تنگستان در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سالجاری برگزارشد.

به گزارش در یاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ علی زمانی رئیس اداره صمت تنگستان افزود: طی یکساله گذشته تعداد 2102 فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در شهرستان صورت گرفته که تعداد 180 فقره آن گشت مشترک با حضوردستگاههای مرتبط بوده است .

زمانی اضافه کرد: از مجموع بازرسی های صورت گرفته تعداد 270پرونده تخلف صنفی به ارزش 4 میلیارد ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

 درادامه این بازدیدها نشستی با نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه شهر اهرم برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره صمت شهرستان در سال گذشته و چشم انداز سال پیش رو ، از رهنمودهای امام جمعه محترم در راستای تحقق اهداف در حوزه صنعت معدن و تجارت استفاده گردید.

در این سخنان ایشان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ نهاد های مردمی ، افزایش مشارکت و مطالبه گری همه اقشار در امر نظارت بر بازار بسیار موثر و راهگشا دانستند.

بر همین اساس شهروندان عزیز می توانند برای مقابله هرگونه تخلف صنفی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، تقلب، عدم درج‌ قیمت و ... مراتب را از طریق سامانه و تلفن ۱۲۴ گزارش نموده تا بازرسان این اداره در اسرع وقت نسبت به رسیدگی موضوع اقدام کنند.

شناسه خبر : 7364
تاریخ : 1402/2/6 08:02:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YjRC8d
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #استمرار #نظارت #عرضه #کالا #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.