گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اطلاعیه فرآیند گزینش بورسیه وزارت دفاع در سال 1403
جزئیات زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده گزینشی و شرکت در مصاحبه علمی داوطلبان بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال 1403 اعلام شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت تامین بخشی از نیروی کادر درمان مورد نیاز خود هر ساله از بین داوطلبان کنکور سراسری علوم تجربی برای تحصیل در رشته های بورسیه وزارت دفاع دانشجوی بورسیه پذیرش می کند.
متقاضیان رشته های بورسیه وزارت دفاع در سال 1403 با دارا بودن شرایط عمومی و تخصصی می توانند پس از انتخاب رشته و با موفقیت در مراحل گزینش و استخدام در این رشته ها مشغول به تحصیل شده و از مزایای دانشجویی و استخدام در وزارت دفاع بهره مند شوند.
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال 1403 می‌رساند که به منظور تشکیل پروندۀ گزینشی و شرکت در مصاحبه، پس از دعوت تلفنی یا پیامکی، به همراه مدارک زیر در تاریخ تعیین شده در روزهای دوشنبه 1403/07/02 تا چهارشنبه 1403/07/04 به مرکز گزینش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مراجعه نمایند.

تذکرات لازم:
-معرفی شدگانی که بیش از یک کد رشته معرفی شده اند الزام است فقط یک بار جهت گزینش مراجعه نمایند و قبولی در مراحل گزینش در یک رشته به منزله قبولی در تمام رشته های معرفی شده می باشد.
-همراه داشتن کلیه مدارک فوق در روز مراجعه الزامی بوده و عدم ارائه به منزله عدم تائید شرکت داوطلب در گزینش وزارت دفاع خواهد بود.
-احتمال این که فرایند گزینش داوطلبین طی 2 روز انجام شود وجود دارد فلذا مراجعین محترم آمادگی لازم برای حضور به موقع در محل گزینش را داشته باشند.

نشانی:
تهران-بزرگراه صدر شرق- بعد از خیابان پاسداران - جنب درب صباباطری - مرکز گزینش و استخدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

شماره تماس:
22799480-22799470

 
شناسه خبر : 17346
تاریخ : 1403/7/2 10:20:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9vY1yr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزارت دفاع #گزینش #بورسیه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.